Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

Ik bedoel hier mee dat ik vaak een object moet zien in mijn handen, dan gaat het meer om de zeldzamere horloges .

2 likes

Oh dan ben ik anders , mijn Poljots en deze titaniums hoefde ik niet na te denken .

1 like

Ik heb het een keer mee gemaakt op ebay , het horloge perfect op het oog bij aan komst zat er geen uurwerk in .

2 likes

Tja dan zakt je broek af , ik heb nu wat meer ervaring nummer 19 en 20 zijn onderweg , maar doe wel even rustig aan nu want anders kom ik nog in Jelinek :shushing_face:

1 like

Ik mag nu niks kopen van mijn vrouw, ze heeft gelijk je zit met de feestdagen en covid19 , kleine pakjes kunnen makkelijk zoekraken in deze drukke tijd

2 likes

en ik moet er nog drie opknappen

2 likes

Wij hebben een soort zakgeld regeling. Mag ik horloges kopen tot de rekening leeg is, en zij kleren en bijpassende schoenen of tassen. :grin:

Nu koopt ze ook regelmatig een mooie trui of overhemd voor mij. Was in de aanbieding! Hoe moet ik daar nu mee omgaan?? :thinking:
Ok, dank je schat, rekening algemeen dan maar.?:grin:

3 likes

Ik woon alleen , als ik echt iets niet kan laten lopen bel ik de woningbouw dat ik wat krap zit en koop ik als nog de beoogde horloges en betaal ik het gespreid terug , dat is 2 keer gebeurd :rofl:

4 likes

Kijk uit Bert! :grin:

2 likes

Ach , wat moet , moet he … :shushing_face:

2 likes

Als we een Russische borrel gaan hebben, krijg je een gratis (speciaal) biertje van mij! :wink:

3 likes

haha , leuk !

2 likes

of deze smaakt goed

9 likes

ik drink er heel weinig van ik ben meer sap

4 likes

11 likes

Voor je het weet word je net als ik… heb je er meer dan 50 :shushing_face:

3 likes

:sunglasses: Nee ik ga alleen nog schuiven , 1 erin , 1 eruit … :wink:

4 likes

Dat zei ik 6 horloges terug ook Bert :rofl:

3 likes

Jij bent jong talent , een goed oog voor horloges , als studie niks word …horloge verzamelaar :sweat_smile:

2 likes

Die moeten ook ergens van betaald worden hè haha

2 likes