Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

Zou kunnen maar ik merk dat deze toch in de box blijft liggen en dat is zonde van dit mooie horloge :disappointed_relieved:

Tsja, maar net gekocht toch? Zocht jij oorspronkelijk niet ook een zwarte, of was dat iemand anders? Vaak is je eerste intuïtie belangrijk. Maar ik herken dit soort situaties. Ooit een dial time vostok europe gekocht. Mooi gemaakt en technisch interessant. Maar was wat aan de grote kant, toch gekocht… 3 jaar later weggedaan om die reden. :slightly_smiling_face:

1 like

Work in progress :blush:

14 likes

Deze maar weer eens op het originele staal gezet

7 likes

De Tudorphibia om voor de rest van de dag.

12 likes

Typhoon vandaag

10 likes

Dag Marco,
Mooie set, zeg. Waar heb je dat gevonden?


Deze vandaag gevonden , gaat morgen op de post

8 likes

Strak ding op eerste gezicht Bert. Mooi!

1 like

Deze foto kreeg ik ook , volgens mij ziet het er goed uit ( Niet veel verstand van ) :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik ook niet. Misschien kan @slls, Hans er iets over zeggen? Hij is een 3133 kenner. :slightly_smiling_face:

1 like

Alles goed behalve de main spring, die zou boven de 275 moeten zitten. Verder geeft de data aan dat het mechanisme goed is. Maar op zich zou ik mij geen zorgen maken met een amplitude van 223 gezien de overige gegevens.

p.s. had hij de main spring wel volledig opgewonden?

2 likes

Ik vroeg wat extra foto,s en deze gaf hij ook , ik weet niet of hij het klokje volledig opgewonden heeft .
Goeie kans van niet ….

Lekker zitten knutselen.
Even een rode secondewijzer gemonteerd.

Vostok Amphibian 170548

10 likes

Diverse webshops.

Vostokmods, Vostok-watches24, eBay, etc.
Duurt even voordat alles binnen is, maar dan heb je ook wat bijzonders :wink:

Volgens mij hoort de timegrapher voor een 3133 ingesteld te zijn op een lift angle van 51 ipv 52. Je krijgt dan iets andere waarden, maar zoals @slls al aangaf, ziet het er netjes uit.

1 like

Welke case was dit ook al weer?

Ziet er goed uit!

1 like

Scherp opgemerkt, moet inderdaad 51 graden zijn.

2 likes

Als je deze bedoelt is het de 020.

5 likes