Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

Klopt, veel geweest en op dat adres gelogeerd. Kijk daar met zoveel plezier op terug.
Laatste keer Novosibirsk was 2019 (overigens op een ander adres). Geweldige plek met heerlijke juweliershops. Hier nog een paar nieuwe Boctoks kunnen scoren.

6 likes

Grappig, voor de Russische klant wordt juist geadverteerd met Seiko en Orient. Ik zou daar ook voor de Russische merken gaan.

3 likes

Haha, staan je ook schaapachtig aan te kijken als je geïnteresseerd vraagt naar Boctok.

4 likes

Haha lijkt me fantastisch om langs te gaan. Hoe zijn de prijzen daar?

2 likes

13 likes

afbeelding

Geen spijkers in munitiekisten slaan!

Je vraagt je af wat het verhaal achter dit waarschuwingsbord is!

7 likes

Sekonda née Strela 3017 chronograaf vandaag! Heerlijke sixties vibe!

18 likes

Elektronika

12 likes

Hoppa, ja dat zijn ze ja :ok_hand:
Leuk verhaal ook :+1:

Dat lijkt mij ook echt gaaf om in zo’n zaak te snuffelen.
Mijn enige Rusland ervaring was in st-petersburg en bovendien had ik toen (helaas) nog weinig met horloges :grin:

1 like

Meestal een slechte ervaring uit het verleden. Toen ik in dienst zat en we voor het eerst handgranaten moesten leren gooien, kregen we uitputtende waarschuwingen met voorbeelden hoe het wel eens mis was gegaan.
We moesten vooral heel ver gooien en in de “vrije” richting. :wink:

4 likes

Onderweg in de trein nog een SS-18 op ebay gescoord. :innocent:
Zal wel niet zo lang in de collectie blijven aangezien ik last heb van flipperitus

200047

7 likes

Hele mooie deze ! Voor mij te grof op mijn pols , leuke aankoop ! :ok_hand:

3 likes

Voor mij ook te groot, maar de prijs was te goed om em te laten liggen.

3 likes

Verwacht geen nieuwe Boctok wat in vergelijking met onze markt uitzonderlijk goedkoop is. Zet de Meranom webshop op roebels en vergelijk dan met de valuta zakjapanner in euro’s. Mooier wordt het niet. Maar het aanbod in de vitrine daarentegen maakt mij wel heel erg blij. Zoveel life Boctok’s zie je hier natuurlijk nooit. Waar je wel gelukkig van wordt zijn de tweedehands zaakjes waar de vintage Russen liggen. Dan heb je voor een paar euro leuke Raketa’s, Poljot’s, Zarja’s, chaika’s e.d.

5 likes

Deze was €5,00. Mag je toch niet over klagen toch?

11 likes

Mooie cijfers! Loopt hij ook nog goed voor 5 euro?
Zou graag daar op horloge toerisme gaan. :grin:

2 likes

Ze loopt prima maar mag best een beurtje hebben,…

2 likes

Ja kon slechter natuurlijk, maar beetje frisse olie?

2 likes

Zeg dat , ook wel zin in … :sunglasses:

2 likes

Wat ik zeg, met de introductie van het e-visum in januari wordt het boeken van een lang weekend Moskou wel een heel stuk eenvoudiger.

4 likes