Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

Vandaag de Blue Angels.

10 likes

De uurstreepjes hebben nooit een lichte curve (dat zijn redials). Deze moeten kaarsrecht zijn.

De beste site voor vintage ussr dress watches is van de in Letland, Tallin wonende Amerikaan Dashiell.

Fout:

Goed:

Zo dus:

5 likes

BE van 5.4 is wel erg hoog hoor.

2 likes

Vandaag weer de prachtige desert shield!

12 likes

Check nog een nagel in de kist :grin:
En bedankt voor de link , gave collectie heeft die kerel :ok_hand:

1 like

Die Sturmanskie Gagarin van Volmax is best mooi. Sluit goed aan op het origineel, maar ja 33mm…

https://www.buran01.com/350@2609-3751470/Sturmanskie-Gagarin-Vintage-Retro-33mm.htm

7 likes

Dit soort horloges zie ik meer als verzamel object. Als 2e optie na het orgineel. Mits het een behoorlijk nauwkeurige re isseu is.
Om af en toe even kort te dragen en te bekijken in de horloge kist.

Je kunt voor de betere draagbaarheid van alledag ook een van de grotere varianten kopen en toch een herinnering aan de historie te hebben. Gelukkig is er keuze!

1 like

Kerst valt vroeg dit jaar!

18 likes

Heerlijke alleskunner deze Vostok 100725 SE, loopt +3/s per dag, sniper dial, dik polijstbaar acrylglas dus een krasje is zo weg, gepolijste kast en staat goed op zowel oranje rubber zomers als vintage leder ‘s winters!

12 likes

Mooie sniper! Zonder datum, zo hoort het! :grin:

2 likes

Ik heb hem ook graag om , loopt ook mooi !

13 likes

Hij is er ook wel in 40 mm of wijkt dat weer teveel van het origineel af :thinking:
https://www.buran01.com/350@2609-3747477/Sturmanskie-Gagarin-Vintage-Retro-Titan-2609-3747477.htm

2 likes

Mooie chique horloge Dirk. :+1:

Zijn die uur markeringen er in gefreesd ?

Ik heb die zwarte Gagarin, echt een heel mooi horloge. En onderstaande foto’s gemaakt ter vergelijking met het origineel.

19 likes

Wat een ongelooflijk knap horloge en wat een caseback :star_struck:

3 likes

Dat zwart staat hem prima! :ok_hand:

2 likes

Goedemorgen,

14 likes

Goedemorgen mensen :grinning:

17 likes

Vostok friday

17 likes

14 likes