Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

Bij twijfel een eenvoudige zwarte rubber band? Is toch ook een duiker die van jouw?

6 likes

Het “probleem” met deze is dat het een mini betreft, dat maakt een bandje kiezen lastiger. Ik zou voor een alom gevreesde en bekritiseerde bund gaan :wink:

4 likes

De epileer band? Valt best mee in het echt trouwens . :wink:

Update: Ah je spelling controle, zie nu bund staan. Dat is heel wat anders. :grin:

2 likes

Ja zo simpel mogelijk is misschien wel het beste.

Ook dit is wel een goeie optie. Ik houd er wel van en het maakt het horloge draagbaarder. Het is best klein met 33mm geloof ik.

2 likes

Nee, dit idee.

4 likes

Is dit bandje of side wat ?
https://www.vostok-watches24.com/e-home/e-armbänder/18mm-1/#cc-m-product-13709484092

2 likes

Ik denk dat leer op z’n minst van 18 naar 16mm moet lopen anders wordt het een beetje lomp. Rubber ook denk ik.

Ik had al een metalen gekocht maar daar ben ik toch niet zo kapot van.

6 likes

5 likes

Voor de ‘lady’s/junior’ watches een prima idee!

2 likes

Dit vind ik wel mooi. Ik heb hem ook op Bund gekocht maar dat is zo’n typisch Russisch bandje. Heel authentiek maar ondraagbaar. :joy:

7 likes

Mooi man! :+1:
Russische kitsch! Gewoon doen!

3 likes

Ja, die heb ik ook eentje, zonder foto weliswaar, maar je voelt aan alles dat het em net niet is. Wellicht kan een van de bandenmakers op het forum een bund op maat maken?

1 like

Heren , tijdje terug kwam dit klokje te sprake . Er was wat twijfel mede omdat het klokje niet in het boek staat .

Gisteren zat ik wat te scrollen en kwam ik deze foto tegen .

6 likes

? Van Juri Levenberg?

2 likes

Kon er even niet opkomen , ja die .

1 like

Zit nu te eten, wil straks wel even kijken. Volgens mij had Julian Kampmann er een tijd geleden ook nog een.

1 like

Toch even snel gekeken. En ja hoor, gemaakt in 1991. Embleem van de Russische aviator zegt Juri. Zwart wit fotootje van zelfde horloge. :slightly_smiling_face:

3 likes

Dat is goed nieuws ! Ik vond hem al mooi maar nu ik weet dat alles klopt zal ik hem meer dragen en nog meer waarderen , bedankt voor de moeite !

2 likes

Graag gedaan Bert!

2 likes

Dit was me eerste Rus dus die blijft !

2 likes