Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

Sportivnie

5 likes

Ik heb zo’n zelfde kast en heb die redelijk eenvoudig dicht kunnen drukken. Soms kom je er een tegen die tegenstribbeld. Wat wel helpt is het horloge met glas naar beneden op een opgevouwen handdoek leggen. Een latje oid op de deksel leggen. Dan kan je meer kracht zetten met twee handen om de boel erop te drukken.

1 like

Dit zijn kasten voor de Poljot 3133 die met name begin jaren 90 in Duitsland zijn verkocht. Leg het horloge face up met de deksel op zijn plaats (naar nog niet vast) op een doekje. Leg over het horloge ook weer een theedoek oid. Neem een stukje grijze afvoerbuis (2cm hoog) met een diameter die, als je het op het horloge zet, precies op de verchroomde rand zit (rand afvoebuis glad schuren). Leg een plankje op de afvoerbuis en druk nu met de handpalm de kast in elkaar. Zo verdeel je de kracht en druk je de deksel er zo op. In feite een goedkoop alternatief voor een speciale pers.

2 likes

Ik spam deze nog even een klein beetje :innocent:

12 likes

Oeh die krijg ik ook :slight_smile:

2 likes

Welke? Deze? Oke, ik hou al op :nerd_face:

5 likes

ff goed kijken hoor… JA DIE!
Dan heb ik een trio Russen en dan denk ik wel een beetje klaar te zijn… denk ik …

2 likes

denk het niet. :wink:

2 likes

Russen zijn super leuk. Maar je koopt er snel teveel.

2 likes

Je klinkt nu als mijn vrouw …

2 likes

Wie? Ik? :wink:

2 likes

Ik denk dat daar het probleem ook ligt. De verdeling van de druk. Zodra de klemmetjes binnen zijn ga ik dat proberen. Moet goed komen en bedankt voor de tips @slls en @lassale :+1:t4:

2 likes

Hou op joh :sweat_smile:

3 likes

Beter drie russen dan virussen !

8 likes

mijn nieuw 710 kast 405 ik wil ook nog de 406 mag niet van mijn vrouw ik ga het toch doen.

6 likes

:joy::joy:

1 like

ja zo gaat dat de vrouw is de baas in huis

1 like

ik begrijp het wel er zijn grenzen

1 like

Ik woon alleen … ik heb er nu 10

4 likes

Het blijft mooi mijn eerst horloge kocht ik in Moermansk 1992 op een markt voor toen de tijd meen 5 ,00 gulden om dat mijn seiko stuk was hier ken ik geen miskoop aan hebben het is nu een hobby

2 likes