Behoorlijk aan de prijs voor enkel de wijzerplaat. Met een beetje zoeken (en geduld) koop je voor €25 meer de rest van het horloge erbij.
De Raketa Worldtimer is precies wat @Proenski zoekt.
Behoorlijk aan de prijs voor enkel de wijzerplaat. Met een beetje zoeken (en geduld) koop je voor €25 meer de rest van het horloge erbij.
De Raketa Worldtimer is precies wat @Proenski zoekt.
Huh? Waar bedoel je?
Alles aan/in Rusland is bijzonder; geschiedenis, mensen(goede zin van het woord), het leven, natuur en industrie. Russische horloge wereld is fascinerend met hoogst interessante producten (denkt de gemiddelde Rus overigens anders over).
Dank je. NOS en mooie gewilde plaat. Maar pittige prijs inderdaad.
Prachtig
Toevallig zag ik een Vostok chronograph op chrono24 .
Heel zeldzaam geloof ik , vraagprijs 850 euro …
Ouch, dat is wel heel erg aan de prijs, moet op Ebay lukken voor de helft van de prijs of minder.
Ik had deze vandaag weer even terug, bandpennen vervangen en de boel schoongemaakt.
Eigenaar weer blij
Zou hem bijna weer terug nemen.
Daar geef ik geen 40,00 EUR aan uit buiten de uni + douane kosten.
Dat is een hele mooie Mark. Had nog niet een gezien, maar een plaatje
Dank je Anno
Voor de liefhebbers, er staat nog een nette Poljot wekker op Ebay zwart/groen met een buyout van slechts €50.
Alleen nog even Versand afstemmen met de verkoper in DE voordat je toehapt
Dat zei mijn vrouw ook. En ik drink dat spul alleen als Doutzen in lingerie, stout bijtend op haar onderlip voor haar hotelkamerdeur vraagt of ik even een glaasje met haar meedrinkt. Niet zo heel vaak dus.
En rood!
Ja, de wat oudere Paratroopers zijn meer blauw.
Maar ik heb ook oudjes gezien die meer groen zijn.
Ik weet niet precies hoe dit zit.
Bovenstaande is horloge-taal he?
In normaal Nederlands zou dit een volslagen belachelijke tekst zijn natuurlijk