Let op!! Horloge gekocht, nu al een en al miscommunicatie/ misleiding. Dikke rode vlag vooralsnog @sq100
Hmm, matig. Wat gaat er mis?
Je wilt het niet weten… Kom er nog op terug maar deze lijkt flink aan de Vodka te zitten
Slechte verkoper? Wilde een reserve wijzer kopen, maar beter niet dus?
Ik zou even wachten als ik jou was…
Niet zo leuk! Die wijzerplaat ook maar niet dan.
Maar even wachten, misschien komt het goed maar de communicatie is bizar
Geld overgemaakt? Dan hopelijk met PayPal?
Er komt een nieuw (niet Vostok) mod project aan, zit er een beetje over te twijfelen om deze weg te doen… Probleempje, ik heb er een band mee gekregen
Jazeker
Houden !
@sq100 @slls @Omega_73
Zaterdag een Raketa gekocht, gisteren vroeg ik om het tracking nummer. Zegt ie doodleuk dat het pakketje al is afgeleverd in Nederland…
Ik geef aan dat ie zich vergist maar hij blijft volhouden en begint over dat er een pakketje uit China is afgeleverd (deze verkoper zit in Moldavie!). Daarop zeg ik dat ik een horloge bij hem heb gekocht en dat dit niet uit China kan komen.
Daarop zegt ie dat ik een bandje uit China heb besteld en dat dit is afgeleverd… Waarop ik nogmaals aangeef dat ik een horloge bij hem heb gekocht (screenshot erbij enzo) en dat ik graag het tracking nummer wil hebben. Daarna lijkt het licht bij hem te gaan branden.
Uiteraard zit het postkantoor op zondag dicht dus ik zou vandaag het nummer van hem krijgen.
Ik ben benieuwd maar zo’n raar verhaal heb ik nog nooit gehoord, nu kun je op Ebay wel uit de feedback halen wat iemand heeft gekocht. Maar waarom zo stug blijven vol houden?? Voor een item wat hij niet verkoopt en niets met hem van doen heeft.
Hahaha, drugs are bad, mkay
zoals je al aangaf; gevalletje “'t is weekend en tijd voor (veel) Vodka”.
Verkoper heeft de afgelopen tijd op 1 na alleen maar positieve feedback, dus ik denk dat het uiteindelijk wel goedkomt.
Heb zelf ook via ebay weleens een bezel en dial gekocht van een verkoper uit Moldavië.
Communicatie was prima ( ik had zelf ook gedronken geloof ik )
Levering duurde wel heel lang en tracking vanuit de posterijen in Moldavië was nul komma nul.
Maar daar had hij me al voor gewaarschuwd.
We wachten af, zoals gezegd ik heb met Paypal betaald.