Heeeel mooi deze
waarschijnlijk ken hij slecht Engels, dat probleem komt vaak voor uit dat soort landen.
De lume ziet eruit als de bananenschuimpjes die je vroeger tussen de pepernoten kon vinden jammie
Dat zag ik ook, en op zich weinig slechte ervaringen met het Oostblok. Dus denk ook dat het goed komt Jeroen. Volgens mij is de Raketa ook uit zijn voorraad gehaald, want ik kon hem zo snel niet vinden.
Ik hoop dat je ziet dat deze zin niet klopt…
Overigens was zijn kennis van de Engelse taal niet zo slecht. Niet perfect maar genoeg om te blijven volharden in zijn bewering.
@sq100 @slls @Omega_73
Update; vandaag heeft onze Moldavische pretletter getracht de verkoop te annuleren. Hij is blijkbaar bang dat het pakketje niet aankomt…
Ook denkt ie dat de tracking niet werkt zodra het hier in NL aankomt. Allemaal leuk en aardig maar dan moet je NL uitsluiten als land.
Uiteraard heb ik dit verzoek geweigerd en hem op zijn verkoopplicht gewezen. Je vraagt je af wat dit soort lui op een internationale site als Ebay doen. We wachten weer af.
Waardeloos man.
Hopen dat het goed komt.
Hij maakt het wel spannend. We gaan het zien.
Vreemde argumenten. Aan de recenties te zien leverde hij aan Engelstalige landen. Russische artikelen worden ook prima geleverd hier. Met track en trace zodra postnl het overneemt. Waardeloos dit.
Hij heeft blijkbaar een keer een slechte ervaring gehad. Daarom is ie zo gefixeerd op dat pakketje uit China. Of dat wel of niet traceerbaar was, alsof dat iets zegt over verzending vanuit Moldavië
Bovendien gaat hem dat geen reet aan natuurlijk
Blijft een warrig verhaal. Meen dat er wel mogelijkheden zijn om je geld terug te krijgen bij wanprestatie. Je hebt de voorwaarden zeker al opgezocht?
Geld terug is geen issue in zo’n geval met Paypal, daar zou ik me echt geen seconde druk om maken.
Inderdaad. Wanneer hij schriftelijk weigert te leveren en je hebt geld via PayPal overgemaakt kun je dat toch inbrengen bij paypal en de hele zaak afblazen? Dit lijkt me redelijk heilloos te worden.
Het is voor Paypal heel simpel, als de verkoper weigert te verzenden is er geen bewijs van verzending en zal Paypal direct in voordeel van koper beslissen.
Oh ik ben ook geen moment bezorgd om de centjes.
Ik stoor me meer aan de communicatie en de flut argumenten. Maar op een gegeven moment ben ik dat voorbij en zie ik er de “lol” wel van in en ga een beetje op de huid van de verkoper zitten.
Kom op, je verkoopt internationaal. Dan moet je je een beetje in de materie verdiepen en niet gaan miepen bij een slechte ervaring.
Kun je hem niet gewoon bellen?
Praten gaat nog altijd makkelijker, toch?
Zo werkt het niet op eBay, koper en verkoper worden geacht schriftelijk te kunnen communiceren in de internationale handelstaal Engels
Wij zij niet allemaal goed in het Nederlands ,ik zie dat de zin niet klopt maar laat het toch staan