hou het gewoon op horloges en niet op taal fouten ext , ik geef u informatie wat ik denk
uw krijgt u artikel echt wel men is te bang
Dat zal een mooi gesprek worden:
Da ? Gello watch you want from me?
Is een idee natuurlijk. Soms kan het dat Moldavische ijs breken.
In mijn geval zou de cursus Russisch niet helpen vrees ik Dirk. Ze hebben toch weer een eigen taal maar wel met cyrillische letters?
Maar zonder gein, je kunt het in het Engels proberen. Ik zou zelf nu eerst even wachten.
Goed idee! Ik zal de mijne ook weer eens omdoen. Vind dat aparte ook wel leuk af en toe.
Dan doe ik ook mee met een 420. Kastje van Andre overgenomen en daar de zwarte scuba dude ingezet. Ik wilde in iedergeval 1 Vostok helemaal origineel hebben (op de band na dan)
De zwarte scuba dude leent zich heel goed voor de originele bezel icm een 420 kast (bezel overigens wel even een brush gegeven, anders glimt het te veel

Deze is prima gelukt inderdaad, goed idee een orginele te hebben.
Alles wat je schriftelijk met elkaar bespreekt, ligt natuurlijk vast en kan Ebay/Paypal in een eventueel geschil, alles nalezen.
Zelf ook een keer meegemaakt en men kon toen heel snel zien dat de meeste communicatie bij mij vandaan kwam en toen had men snel een besluit genomen en in no time had ik mijn geld terug.
Zal bij jou ook wel goed komen @Proenski
Knap.
Speciaal. Mooie aankoop.
Absoluut, linksom of rechtsom
Wat een perfecte start met zo’n maxi scuba dude, mooie aanwinsten Bert
Dank je Mark .
Ik was al ingelicht wat betreft de kroon , tjonge goed dat ik het wist .
Vind hem echt heel mooi , ziet er ook uit als een vintage horloge .
De zilver markers en dat datum venster , heel mooi .
Lume dots en pearl zien er ook mooi uit .
Ik ben aangenaam verast door de kwaliteit en hoe die oogt .
Die andere ook heel mooi en dan vooral de kameleon dial , het zwart is groen/goud en speelt met licht inval .
Leuk artikel

Update van mijn Sturmanskie service, lume werk is klaar:
Ik geloof dat het smaakvol en mooi gelukt is (zover ik kan zien vanaf een foto). In ieder geval weer een stapje dichter bij naar wat polstijd na een paar maanden. Volgende stap is het glas dat vervangen moest worden (en de grootste reden dat ik hem meteen maar een service heb laten geven)
Ziet er al goed uit man. Ik denk dat het eindresultaat boven verwachting zal zijn