Ziet er netjes uit volgens mij! Wat is dat groene spul? Om de wijzerplaat tijdelijk te fixeren voor het lume werk vermoed ik?
Ik denk iets van rodico (geloof dat het spul zo heet), maar dan in groen.
Alleen de wijzers zijn gerelumed. Lume liet op een van de wijzers een beetje los, En de twaalf uur lume dot in de kast is gedaan. Rest van de wijzerplaat hebben we zo gelaten, door het kleine beetje lume dat mist op 8 uur blijft het een lekker authentiek plaatje. Lume op de wijzerplaat was/is nog in goede conditie en zal niet zo snel loslaten is de verwachting.
Alleen de lume die vervangen “moest” worden is gedaan. Er kan nu (hopelijk) alleen nog lume van de wijzerplaat afspringen door ouderdom, dat kan dan gedaan worden zonder de wijzers te hoeven demonteren, wijzers schijnen nogal snel te beschadigen (verf en asbuisje (als het zo heet)).
Zojuist mijn NA binnen. Deze Pojlot Magistr AM uit de US, mooi horloge, maar tijdens het gelijk zetten van de tijd, bemerkte ik dat de plexi los zat. Kleinigheid misschien, maar weet iemand hoe ik dit kan fiksen?
Nu maar afwachten wat
Precies, we filmen de “unboxing” straks wel even voor de zekerheid
Hans (slls) weet het vast. Pb sturen?
Mooie vangst Anno!
Ga ik ff doen
Dank je Jan. Zijn niet zo dik bezaaid op het internet. Gelukkig vond ik deze in de States en mooi via mijn moeder laten bezorgen
Jongens, even een vraagje, zijn ze nou van plan om mijn pakketje terug te sturen naar Rusland?
En dezelfde gegevens via een andere tracking site
Ik snap het allemaal even niet meer
Heb je wel betaald
Anders had Komandirskie.com niet de moeite genomen om drie horloges naar Nederland te sturen toch
Nee zeker niet, vreemd.
Hoop dat je ze snel binnen hebt.
Mooi op tijd met je kerstboom😉
Ja he! Groeit gewoon mooi in de tuin
Al gereageerd. Dat zie je niet vaak dat een 3133 glaasje los zit, maar ik zou het vast zetten met Juweliers G-S Hypo Clear Cement
Net besteld bij een shop in Nederland dus waarschijnlijk snel in huis
Bedankt voor de tip Hans