Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

Waarom pijnig jij jezelf zo :joy:

1 like

Pas op dat je de interne bezel niet mee lijmt

1 like

Gaat helemaal goed komen Hans. Haal voor de zekerheid het uurwerk er uit :+1:

Netherlands, NLAMSA, Delivery

2020-08-10 19:37

Netherlands, NLAMSA, Processing, Arrival at delivery office

2020-08-10 19:36

Netherlands, NLAMSA, Processing, Departure from inward office of exchange

2020-08-10 19:35

Netherlands, NLAMSA, Processing, Arrival at inward office of exchange

2020-08-10 19:34

Netherlands, NLAMSA, Processing, Departure from transit office of exchange

2020-08-08 05:08

Netherlands, NLAMSA, Temporary storage

2020-08-07 12:15

Netherlands, NLHAGI, Handed over to customs

2020-08-07 12:14

Netherlands, NLHAGI, Import of international mail

2020-08-06 16:07

Netherlands, NLHAGI, Processing of international mail, Processing by designated postal operator

2020-08-06 06:34

Russian Federation, MR LC Vnukovo 102975, Processing, Departure from inward office of exchange

2020-07-29 21:23

Zo zag binnenkomst er uit bij mij. Track17 tracker gebruikt.

Ziet er inderdaad vreemd uit bij jou.

2 likes

Denken jullie dat PostNL bellen nut heeft? Of kunnen zij niks met het Russische track&trace nummer?

1 like

Bellen met Post.nl zal je grote frustratie opleveren… De keren dat ik met ze moest bellen om vergelijkbare zaken leek het wel of ik met lieden aan de lijn hing die bewust niet mee wilde werken. Totale nonchalance. Maar je kan het natuurlijk altijd proberen. Niet geschoten is sowieso mis.

2 likes

P.s, zou me niets verbazen dat je te horen krijgt: het moet nog worden ingeklaard bij de douane, daar kunnen wij niets van inzien. Ze zullen dan zeggen dat het nog geen NL track and Trace heeft.
Mijn WUS limited slava vostok diver heeft meer dan twee maanden op AMSLA gelegen. Toen ik de hoop had opgegeven, lag het na een week of 10 a 11 ineens op de mat

2 likes

Wat Marijn zegt, gewoon proberen. Is dit iets van Meranom? Meranom stuurt naar post.nl. Die Russische code wordt dan omgezet naar een Nederlandse. Dus ze moeten dan de Russische code kennen. Hopelijk tref je een meewerkende employe. :+1:

2 likes

Lag bij mij ook wel eens 2 weken in temp. storage. En ineens kwam hij binnen. Dus niet wanhopen.

2 likes

Ik vind het maar raar, het is de eerste keer dat het zo loopt. Pakketjes van Meranom zijn altijd hartstikke snel en soepel in huis.
Komandirskie.com loopt weer te klooien :sweat_smile:

1 like

Het is van Komandirskie.com
Ik had tegelijkertijd ook iets van Meranom besteld en die heb ik al twee weken geleden ontvangen.
Maar goed, morgen even bellen. Misschien een mailtje naar Komandirskie doen, kijken of zij iets van hun kant kunnen doen en dan afwachten weer :sweat_smile:

2 likes

Zo is het. Afhankelijke positie is nooit prettig. Ik heb momenteel 2e horloge vanwege gebrek terug moeten sturen naar Meranom. Meranom lost het wel op maar ja, 2 achter elkaar. Deze laatste ligt nu in opslag in Rusland, voorbij de douane, maar wacht nu 2 weken op doorzenden naar Meranom. Ook gedoe.

:grin:

2 likes

Hebben jullie de serie Chernobyl ook gezien? Veel horloges te spotten, maar allemaal slechts kort en matig in beeld ( in tegenstelling tot de dames horloges :joy: )

Hier een zwarte Raketa op bund. Zelfde als onderstaande groene. Ik meen ook al een Raketa perpetual bij de mijn hoofdman gezien te hebben en een Poljot bij Legasov.

9 likes

Nope maar wel leuk als er aandacht aan details wordt besteed. Serie de moeite waard?

1 like

Grappig! Heb wel eens een documentaire er over gezien. Maar nooit op horloges gelet. Zit die serie op Netflix?

1 like

Het is een serie van HBO, enige tijd terug volgens mij op Canvas uitgezonden.

Er is bijzonder veel aandacht aan details besteed. Ik zit nu in aflevering 4 van 5, maar ik vind het absoluut de moeite waard.

4 likes

Vostok friday, kom er maar in @FransT

11 likes

12 likes

Yeahhhhh!

Maar hij mag weg :wink:

11 likes

Durf hem weer te posten. Zojuist bericht van Meranom. Status: Warantie service. (Het was “awaiting product”) Dus horloge is toch binnen nu bij Dmitry, en wordt gerepareerd of vervangen.

Nog even teruggeken bij track en tracé van postnl. Die denkt dat het pakket nog steeds in depot ligt voorbij de douane in Rusland. Dus zij kunnen proces verder niet volgen na overname door Russische post. Handig om te weten denk ik.

Anyway ben weer opgelucht! Wordt vervolgd. :grin:

11 likes