Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

Mijn horloge is nog altijd bezig met de terugreis. Hoop hem morgen of overmorgen weer terug te krijgen. Kan ik alles nakijken (of bijvoorbeeld datumverzet goed werkt), ik heb er echter vertrouwen in dat dat wel goed zit.

Heb mijn “horlogemaker” (heb de indruk een zeer gepassioneerde liefhebber met twee rechterhanden wat Pojot’s betreft) gevraagd of ik zijn e-mail mag delen aan geïnteresseerden, en dat mocht. Lijkt me echter niet verstandig dat adres hier zomaar in het draadje te plempen (spam en dat soort dingen), dus even een DM en ik zal het adres doorgeven.

3 likes

Dat is mooi. Zal je binnenkort even een berichtje sturen :+1:

1 like

Ik hoor het wel.

Kan je ook zeggen dat ik de indruk heb dat de horlogemaker een redelijk diepe kennis heeft van de diverse 3133 modellen die uitgebracht zijn, en dan voornamelijk de modellen uit het Sovjet tijdperk. Mogelijk ook handig om te weten.

3 likes

Paketje van Meranom :partying_face:

12 likes

16 likes

Lekker man met die wijzers :star_struck:

2 likes

Ja dat zijn de paddle hands die er bij horen! :+1:

2 likes

Zitten die al standaard op een model? Ik zie meestal de rechte wijzers (arrow hands?).

1 like

ja zit standaard al op is SE :+1:

2 likes

Ah duidelijk :slight_smile:

2 likes

Standaard zitten er arrow hands op de 090. Dit is een SE volgens mij. Uitverkocht alweer helaas. :wink:

Deze uitvoering heeft meer een historische link naar de oude 119 uitvoeringen. En de 1967. Staat ook gewoon mooier op zo’n vrij grote kast.

Update Gelijktijdig geantwoord excuus. :grin:

4 likes

Wat een beauty man ! :+1:

1 like

Dankjewel!

1 like

Avia style swinging lugs marriage stainless steel military watch Caliber Molnija 3602 18 Jewels

12 likes

Mooi!
Is dit een stalen bezel?

1 like

Dankjewel! volgens mij wel .

1 like

Dan heeft het waarschijnlijk ook een gesigneerde kroon?

Helaas niet

1 like

De nieuwe lederen nato strap is binnen!

13 likes

Luna update, de belangrijkste details.

image

2 likes