Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

Dankzij Alex hier op HF morgen van mij. Verheug me er nu al op🎉 kinderhand is gauw gevuld

16 likes

Net thuis, nog even een late night shot.

12 likes

Goeiemorgen heren, we mogen weer :

16 likes

Tuurlijk wel, vintage is vintage. En het is daar inderdaad relaxed.

Hier, of bv in het Oris topic is het altijd vriendelijk en ontspannen :slightly_smiling_face: Mooi om te zien hoe dat verschilt per horloge-aanhang :smirk:

gefeliciteerd :partying_face: En gelijk een hele fraaie. Fantastisch toch, die Vostoks?

6 likes

Ja, ik krijg ook voornamelijk de indruk dat het van het type horlogeliefhebber afhankelijk is.

4 likes

Blij dat hij zo erg bevalt! Leuk stukje om te lezen :grin::+1:t3:

2 likes

Dank je Frans. Inderdaad geweldige horloges. :smile::+1:t3:

3 likes

Regelmatig een oude Sturmanskie gepost in “welke vintage draag je vandaag”. En ook in “welk horloge vandaag”. Nooit geen probleem hoor. En genoeg likes. :wink:
Wel op gelet dat ik een echt interessante poste. Zoals de 31659, en daar ook wat toelichting bij geven. Onbekend maakt onbemind zoals bekend.

Russische kitsch en plaatjes horloges mogen natuurlijk ook, maar daar heb ikzelf minder mee. Uitgezonderd mijn desert shield. Maar ook daar is een verhaal bij.
En er zijn meer uitzonderingen uiteraard.
Ik denk dat het ook veel gaat om hoe je je opstelt hier.

2 likes

Mee eens. :slightly_smiling_face:

2 likes

Vandaag ook weer op een Rus, de Agat Zlatoust. :fist:

19 likes

My first Vostok friday

15 likes

13 likes

Амфивия

16 likes

20 likes

Poljot “masonic”

18 likes

Ik mis hem :sob:
Binnenkort dan maar weer aan een nieuw projectje werken😁

2 likes

Ik sta open voor logeerpartijen Yannick. Kan ik ook eens een GMT dragen. Maar dan geen swap via PostNL meer :wink::upside_down_face::grin::+1:t3:

2 likes

16 likes

Ook geschikt als klushorloge dus. Nieuwe rolgordijnen voor mijn ramen, en van het verpakkingsmateriaal een voedersilo voor de vogels in elkaar gefröbeld

Kleine dingen als dat geven toch net dat beetje meer voldoening aan de dag.

17 likes

Is de lunadude ook limited voor HF? Of gewoon wereldwijd?