Tuurlijk wel, vintage is vintage. En het is daar inderdaad relaxed.

Leuk dat er meer gebieden op HF zijn waar het gemoedelijker en open minded gaat.
Hier, of bv in het Oris topic is het altijd vriendelijk en ontspannen Mooi om te zien hoe dat verschilt per horloge-aanhang

Gisteren de eerste rus in mijn collectie ontvangen.
gefeliciteerd En gelijk een hele fraaie. Fantastisch toch, die Vostoks?

Hier, of bv in het Oris topic is het altijd vriendelijk en ontspannen
Mooi om te zien hoe dat verschilt per horloge-aanhang
Ja, ik krijg ook voornamelijk de indruk dat het van het type horlogeliefhebber afhankelijk is.
Blij dat hij zo erg bevalt! Leuk stukje om te lezen

gefeliciteerd
En gelijk een hele fraaie. Fantastisch toch, die Vostoks?
Dank je Frans. Inderdaad geweldige horloges.

Ik heb even gekeken , denk toch dat mensen niet blij worden van Russische horloges in hen topic
Regelmatig een oude Sturmanskie gepost in “welke vintage draag je vandaag”. En ook in “welk horloge vandaag”. Nooit geen probleem hoor. En genoeg likes.
Wel op gelet dat ik een echt interessante poste. Zoals de 31659, en daar ook wat toelichting bij geven. Onbekend maakt onbemind zoals bekend.
Russische kitsch en plaatjes horloges mogen natuurlijk ook, maar daar heb ikzelf minder mee. Uitgezonderd mijn desert shield. Maar ook daar is een verhaal bij.
En er zijn meer uitzonderingen uiteraard.
Ik denk dat het ook veel gaat om hoe je je opstelt hier.

denk ik juist van wel, want daar is men erg open -minded.
Mee eens.
Ik mis hem
Binnenkort dan maar weer aan een nieuw projectje werken😁
Ik sta open voor logeerpartijen Yannick. Kan ik ook eens een GMT dragen. Maar dan geen swap via PostNL meer
Ook geschikt als klushorloge dus. Nieuwe rolgordijnen voor mijn ramen, en van het verpakkingsmateriaal een voedersilo voor de vogels in elkaar gefröbeld
Kleine dingen als dat geven toch net dat beetje meer voldoening aan de dag.

Dat zie je hier op HF ook altijd met de HF limiteds.
Is de lunadude ook limited voor HF? Of gewoon wereldwijd?