Er zijn 2 varianten geweest van de eerste serie 1967 heruitgave. Deze op stalen band van de foto en eentje met strepen ipv cijfers op de wijzerplaat icm een rubberband. @andre67 heeft ze beiden, wellicht wil hij nog eens een mooie foto plaatsen.
Ik vind vooral die stalen band erg gaaf
Het is ook een mooie, kwalitatief goede (in geen enkel opzicht te vergelijken met een standaard Vostok) band.
Jammergenoeg heeft de 1967 een nogal eigenaardige bandaanzet en past de band nergens anders op.
Prachtig !
Dit zijn de twee varianten van de 1967 wijzerplaat. Ik heb de standaard rubberband vervangen voor een minder lang exemplaar. maar de stalen band is super!
Dank voor de foto! Heb je de originele rubberband ook nog? Even opletten met dragen, deze zijn niet zo duurzaam
Vrijdag is nog niet om, net op tijd.
Enne, de discussie hiervoor lezende, natuurlijk heeft een draadje je voorkeur als daarin je meest favoriete horloges worden besproken en geschouwd. Als daarbij de sfeer ook nog eens goed is blijf je toch hangen. Is stiekem toch een compliment aan iedereen hier die dit respecteert. Net de Netflix documentaire Social dilemma gezien. Dan schrik je toch wel een beetje.
Het fijnste stukje forum IMHO!
Dit is wel een mooie zeg. Een beetje Breitling look
OOh dat is vervelend, maar ze zijn wel gewoon na te bestellen bij Meranom (ik heb m nog, maar opletten dan voor mij).
Tijd niet gedragen omdat hij overduidelijk onderhoud nodig heeft maar kon het vandaag toch niet laten
Wat houd ik toch van die kleurencombi

Deze kleur lumen vind ik het mooist!!
Net even vergeleken met time.is sinds ik hem daar gister op gelijk gesteld heb, loopt nog op de seconden gelijk. Geloof dat het dus technisch gezien een erg geslaagde service is geweest.
Mooi man. Je hebt hem al terug en zo te horen naar alle tevredenheid