Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

Er zijn 2 varianten geweest van de eerste serie 1967 heruitgave. Deze op stalen band van de foto en eentje met strepen ipv cijfers op de wijzerplaat icm een rubberband. @andre67 heeft ze beiden, wellicht wil hij nog eens een mooie foto plaatsen.

1 like

Ik vind vooral die stalen band erg gaaf :ok_hand:

1 like

Het is ook een mooie, kwalitatief goede (in geen enkel opzicht te vergelijken met een standaard Vostok) band.
Jammergenoeg heeft de 1967 een nogal eigenaardige bandaanzet en past de band nergens anders op.

13 likes

Prachtig !

2 likes

14 likes

Man wat is het vroeg donker

14 likes

Dit zijn de twee varianten van de 1967 wijzerplaat. Ik heb de standaard rubberband vervangen voor een minder lang exemplaar. maar de stalen band is super!

13 likes

Dank voor de foto! Heb je de originele rubberband ook nog? Even opletten met dragen, deze zijn niet zo duurzaam :joy:

5 likes

Vrijdag is nog niet om, net op tijd.

Enne, de discussie hiervoor lezende, natuurlijk heeft een draadje je voorkeur als daarin je meest favoriete horloges worden besproken en geschouwd. Als daarbij de sfeer ook nog eens goed is blijf je toch hangen. Is stiekem toch een compliment aan iedereen hier die dit respecteert. Net de Netflix documentaire Social dilemma gezien. Dan schrik je toch wel een beetje.

10 likes

Het fijnste stukje forum IMHO!

3 likes

Dit is wel een mooie zeg. Een beetje Breitling look :wink:

De Agat uit de Oeral nog :fist:

13 likes

OOh dat is vervelend, maar ze zijn wel gewoon na te bestellen bij Meranom (ik heb m nog, maar opletten dan voor mij).

Hij staat altijd in de shop, maar volgens mij nooit op voorraad.

2 likes

17 likes

Voor mij Vostok zaterdag. Kan beter tegen “het kistje” op de voetbal dan de Zwitsers…

16 likes

Tijd niet gedragen omdat hij overduidelijk onderhoud nodig heeft maar kon het vandaag toch niet laten :blush: :ok_hand:

Wat houd ik toch van die kleurencombi :ok_hand:

16 likes

Deze kleur lumen vind ik het mooist!!

2 likes

Net even vergeleken met time.is sinds ik hem daar gister op gelijk gesteld heb, loopt nog op de seconden gelijk. Geloof dat het dus technisch gezien een erg geslaagde service is geweest.

11 likes

Mooi man. Je hebt hem al terug en zo te horen naar alle tevredenheid :+1:

1 like