Vandaag me Poljot Buran Mig 29

Ik vind het wel typisch dat ik naar mijn werk wel Seikos van 400 euro durf te dragen, maar geen Russen van 100 euro… Snapt iemand het?
Dat is nou echte liefde Yannick
Toen Trump president was snap ik dat. Nu kan het weer Yannick .
Ahh snel aangepast Jan. Ik dacht al Richard???
Jij schavuit.
Denk het wel heb ze ook vergeven nog slechts enkele over volgens de melding .
Als je het ooit van de hand wilt doen hoor ik het graag van je
Over replica, nep en franken is al heel veel geschreven. Niet iedereen hanteert dezelfde definities en in principe zal elke verzamelaar voor zichzelf moeten uitmaken of hij/zij iets acceptabel vindt.
Ik hanteer voor mezelf in ieder geval globaal het volgende. Ik weet namelijk van mezelf dat als ik eenmaal doorheb dat iets niet origineel is, dat ik me daar aan stoor.
Acceptabel =
Niet acceptabel =
Van de zwarte 24u Raketa wijzerplaten was de consensus op Watchuseek enige jaren terug dat deze niet origineel zijn, maar waarschijnlijk opnieuw opgemaakt.
Dan heb je die wijzerplaten ook nog in verschillende gradaties. Een enkele wijzerplaat die door iemand professioneel opnieuw is opgemaakt om het horloge zo goed als mogelijk te herstellen afgezet tegen handige Harry die in zijn schuurtje zelf nieuwe wijzerplaten drukt voor verkoop of professioneel gedrukte replica wijzerplaten.
Er is in ieder geval nog altijd heel veel te leren over de Sovjet horloge industrie
Valt me ook op dat er een groot verschil is in de print kwaliteit (scherpte) van de belettering op o.a. die Raketa’s. Heeft vast te maken met de verschillende bronnen.
Toch is dat de gang van zaken. De replica plaat uit 6/8 hieronder ga je al op relatief grote schaal terugvinden op oa Ebay.
Ik heb in mijn verhaal nergens over 1990 gehad. Ik heb het over het aanbod en de plaatjes die je nu ziet.
Ik kan overigens nergens uit opmaken uit bovenstaande foto’s die je plaatst welke nu van jezelf zijn en welke je van internet geplukt hebt. Daarom blijft er zoveel troep online staan op de fora.
Altijd leuk zo’n tv model Mark
Er staat helemaal nergens in die tekst dat een model met gemixte scripts een fake is, dat maak je er zelf van. Niemand roept dat hier.
Daarnaast is het nogal een verschil of je praat over modellen van rond en na de val van de Sovjetunie tov voor die tijd. De kans dat ze in 1980 af fabriek scripts mixten is (inderdaad aanname) aannemelijk klein.
Nogmaals, er wordt hier nergens iets over fake geroepen.
Ik heb nergens gereageerd op jouw verhaal over modellen uit 1990. Ik heb gereageerd op jouw vraag “Wat is nep” met daarop mijn mening/antwoord.
En als je duidelijkheid wil scheppen over jouw horloges, dan zou je kunnen beginnen met eigen foto’s van eigen horloges te plaatsen en ze niet te mixen met plaatjes van het internet. Want dan is het gewoon niet meer te volgen.
Hoop dat je respectabele hebt bedoeld
daar gaat je argumentatie