Dankje! Ik ga lekker rondkijken
Deze is vrij “nieuw” voor jou doen toch
Geniet van deze zonnige Friday Vostok. Althans hier in het Noorden
Gelijk maar mijn na showen Had niet veel verwacht van het bandje, maar zit prima. Automaat is een beetje dikker, maar ook niet storend
De blauwe dial is lastig vast te leggen, maar heel mooi.
Heren,
Even het volgende, ben met een fraai horloge bezig met dank aan @BG1. Ik heb 2 stuks in het blauwe gedeelte staan en die mogen met spoed weg. Dus dat kan een meevaller zijn voor sommigen van jullie.
Die blauwe Sturmanski staat te koop voor 225 en mag weg voor 165 euro
De MG staat te koop voor 285 en mag weg voor 199 euro
Ik verlies er op, maar dat is ook een deel van de hobby.
Ik had het gezien, maar kan niks missen! Sorry!
Spannend!
Nou dat weet ik niet hoor Jan. Maar wel lang hierom gezocht en Bas heeft gelukkig connecties en kwam met deze beauty.
Dus vandaar ook die spotprijzen voor de beide Horloges die ik verkoop, want ik ben ook nog druk aan het renoveren thuis en dat kost ook genoeg
Ja soms moet je keuzes maken Anno. Prachtige Sturmanskie! Wijzerplaat niet te veel patina en schitterend mooi uurwerk! Dat weet Bas wel te vinden.
Heel goed! Dank voor je aanvulling.
Mooie kleur dial! Van wat jaar is die dan?
Dank je wel voor de kaliber showtime. Blijft een genot om naar te kijken. Zonde dat vaak de verkeerde schroevendraaiers worden gebruikt hè. Zo jammer van die afgekloven schroefjes.
Heel mooi binnenwerk. Dat verdient inderdaad een kijkvenster.
Als iemand ergens een leuke rus op het net tegenkomt van ‘86 mag ie me steeds een pb sturen.
Dat is m’n jaar trouwens
Morgen komt mijn Ruhla Kampfschwimmer binnen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd, want ik heb hem nog niet in het echt mogen zien. Ik weet, dat er nog wat werk aan is, maar het zou een originele Kampfschimmer moeten zijn, met een UMF13-32 quartz-uurwerkje. Het is niet moederste mooiste, maar wel een horloge met een geschiedenis uit vervlogen DDR-tijden. Daar het uit 1986 komt, heeft het gegarandeerd “Einsatz auf den Ostsee” meegemaakt.
Deze zou het moeten worden (Foto van Edo, hier op het forum)
@bartman: Is wel uit jouw jaar, maar helaas niet te koop…
Shit bijna.
Heb er 2 van 88 zie ik nu.
Mooi hè die uurwerken!
De bovenste is met seconden stop. De militaire versie.