Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Is die band ook los te bestellen Marijn ?

‘Geef het een naam’… Prachtige collectie!

3 likes

Heeft iemand hier ervaring met het servicen van een 2408-uurwerkje? Mijn Sportivnie is opeens heel traag gaan lopen, maar wel consistent. -70 seconden per dag, net een tikkeltje meer dan ik tolereren kan. :sweat_smile:

3 likes

Je kunt vouwfietser vragen.

3 likes

Die Molnija van jou is van het 2e kwartaal 1952 Tom? Mooie collectie!

3 likes

9 likes

12 likes

Goedemorgen mannen,

Wilde een leuke Elektronika 54 scoren op Ebay, maar als ik betalen wil via PP, dan kan ik de betaling niet afronden.
Ja er staat genoeg saldo heren :wink:. Volgens Paypal heeft het mogelijk te maken dat de verkoper geen recensies heeft. Verkoper is al een jaar lid en heeft inderdaad geen recensies.

Snap dat Paypal dit doet uit voorzorg, maar hebben jullie dit al eens meegemaakt en hoe kun je wel ervoor zorgen dat de betaling gedaan wordt.

Iemand een idee :grimacing:

3 likes

Volgens mij kun je die inderdaad zo op hun site bestellen. Ik heb de link hier niet. Staat hier nog ergens op HF van toen er een inkoopactie van Elektronika’s was.

4 likes

Heb de link al gevonden :wink:

2 likes

Wel eens gehad met Paypal, maar lag altijd bij de verkoper. Deze hiervan overtuigen was dan nog de grootste uitdaging :grinning:

2 likes

Mooi man! Heb je hier ref nummers van? En hoeveel kost zoiets? :slight_smile:

6 likes

Vandaag de lichte dial .

15 likes

Naar meer dan een maand , daar is die dan :confetti_ball:
Wel echt positief verrast over afwerking van plaat en wijzers :ok_hand:
Blij mee! :sunglasses:

18 likes

Mooi!

3 likes

Opgelegde nummers :+1:

4 likes

Ja dat is wel echt tof.
Beetje rare foto maar hier is dat ook goed te zien

De band is trouwens wel een duidelijke step-up van de rammel/rommel band die eerder werd meegeleverd, zelfs sluiting is vrij netjes.
Maar aansluiting bij de kast is dan weer vrij matig , dus denk dat hij tzt toch eindigt op rubber of NATO :grin:

8 likes

Is de band nog gevouwen of wel massief?

4 likes

Massief :ok_hand:
Maar had net alweer ruzie met een afwijkende schakel dus ben er op het moment minder content mee :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Dat is meestal ook wel te stellen. Moet ie gewoon iets meer klemmen. Heb je een foto van de achterkant?

Mooi afgewerkt horloge, hoor!:+1:t2:

2 likes