Die opgelegde indies en cijfers is toch wel een hele mooie upgrade.
Maakt het net ff wat chiquer. Veel plezier ermee!
Tweede paasdag thuis. Slecht weer, dus binnenzitten en kinderen bezighouden.
Morgen weer werken - dan doen we een andere aan.
Nee, er zijn geen ref nummers van. Het zijn een Poljot en een Strela met een caliber 3017.
Prijzen? Al een aantal jaren niet gevolgd, maar als ik nu op eBay naar de vraagprijzen kijk, zijn die door het dak gevlogen. Maar ja, vraagprjizen is wat anders dan je krijgt.
Overigens moet je je goed inlezen in deze horloges, want er is veel kaf onder het koren.
Groeten, Tom.
Rios Havana Horlogebandje Varkensleer Cognac (horlogebanden.com)
Zoiets ? Mooi bij die groene dial .
Oef zoiets had ik zelf ook in gedachten😍
Tenzij je je bij het origineel wilt blijven. Denk dat er hier genoeg zijn die er een kastlading van vol hebben. Maar een beetje upgraden kan natuurlijk ook geen kwaad.
Zo net even een mailtje gestuurd naar Nikolay Roslov
Elektronika
En het volgende besteld. Nu maar hopen dat het goed komt
Toch de. 54 en 77.
Prima keus Anno! De 77 had toch weer een paar bijzondere extra functies?
En dat model 54 heb ik eens als vintage ergens gezien dus mooie reisseu.
Levering komt vast goed. Heb een goede ervaring met hem en zover ik weet vele anderen ook. Ook een liefhebber!
Prachtig, ziet er lekker fris uit!
Of in de militaire look gaan?
Ik vind het ook altijd moeilijk om een leuk bandje erbij te zoeken. Vraag altijd m’n vriendin voor advies…
Die weet altijd wel leuke combo’s te maken…
Meest luxe uitvoering
• Weergave van de tijd op een 12- of 24-uurs schaal (uren, minuten, seconden).
• Kalender (dag van de week in de hoofdmodus, dag en maand door op een knop te drukken).
• Wekker met melodisch signaal (7 melodieën).
• Stopwatch met een resolutie van 0,01 sec.
• Verlichting van de indicator.
Zo’n vriendin heb ik ook.
Ik heb geen vriendin krijg ik ruzie met mijn vrouw
Ook wel leuk ja. Maar heb een aantal nato bandjes gehad, en ik kan er maar niet aan wennen.
Mijn vriendin is ook weer vriendin van mijn vrouw, en daar kan ik handig gebruik van maken.
Mij verveelden ze ook na een tijdje. Dan wordt hij minder netjes of ze zijn te “flodderig” dun. Maar deze zag er wat dik en stevig uit. Keer proberen anders?