Mooie bezel !
0,6 Beat error is dat niet nog een beetje veel?
Valt toch wel mee ?
Ik kijk normaal eigenlijk alleen maar naar rate en amplitude. Maar eens op gaan letten dan …
Hoe meer BE hoe meer asymmetrisch het anker beweegt.
Dat moet toch wel naar 0,3 te krijgen zijn.
De sec/day is heel netjes
Werd weer tijd! Leuke scuba’s!
Fraaie wijzerplaat zeg!
Ergens heb ik het idee dat een andere bezel het horloge nóg mooier zou maken. Weet alleen niet welke bezel
Geen idee, kan je zo’n bezel er gewoon afwippen? En zou ik m dan kunnen vervangen door een een-richting bezel, ipv wat er nu op zit?
Ja, met wat beleid is dat goed te doen Zoek anders ook op YouTube.
Een unidirectionele bezel, dat gaat hem helaas niet worden, daar is deze kast niet voor gemaakt.
Deze even voorzien van een nieuwe band. Net even wat meer in de kleur.
Terug van zijn service bij @vouwfietser mijn zeldzame en zeer charmante Vostok Amphibia 270 kast met Scuba Dude Sunburst wijzerplaat!
Jan het schroefdraad klopt ,maar de stift gaat het kaliber niet in, ik ben bang dat alles kapot gedrukt wordt ,ik ga lekker zoeken naar origineel ,en trouwens het staat ook niet zo’n nieuwe kroon.
ik vind het op zich niet misstaan deze bezel en anders als optie, een 420 bezel maar smaken verschillen
De bezel kan er af het is voor het eerst een beetje eng maar met beleid lukt het ,ik doe het gewoon met een zakmes met folie er onder, ik vind de bezel niet onaardig tegen over het horloge, een optie zo kunnen zijn een 420 bezel .
Ja het is rustig aan het front de laatste update is bij mijn 25 -11-2020. ik zou kopen 386
Heb nu pas door dat het een SE is, met gelumede bezel:
Weet niet zeker meer of je er met een andere bezel (zonder lume) er dan wel op vooruit gaat.
het is een ijsbreker