Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

de voorloper daarvan

3 likes

Leuk, heb je daar meer info of een link over? :+1:

1 like

Buiten een topicje op wus en snippers info is er helaas niets over te vinden. Nogal logisch want het project had gefaald maar heeft uiteindelijk wel geleid tot de ratnik zoals we die nu kennen.

3 likes

Die linkerkast met die bezel is in ieder geval wel heel gaaf!

3 likes

Heb je een foto van de caseback ? Puur interesse :slightly_smiling_face:
image

2 likes

Dit is in ieder geval de Ratnik zoals op WUS initieel uitgebracht.

7 likes

Apart en lefty , cool !

2 likes

3 likes

Even in de sfeer komen. Welk horloge heeft die soldaat links op time stamp 1:16 om?

5 likes

Ik wil best een gokje wagen, maar hier kan ik echt niets van maken :joy:

5 likes

Niemand denk ik, maar ze gaan allemaal kijken! :joy:

4 likes

:grinning:

4 likes

Ha, geweldig, had ik niet eens gezien :slight_smile:

2 likes

Off topic , wel Russisch :slightly_smiling_face:
Ik ben groot fan van flash mob filmpjes op youtube en dan vooral die uit Rusland .
Het geeft een indruk hoe het daar is en hoe de mensen zijn .
Mijn favoriet waar ik vrolijk van word : https://www.youtube.com/watch?v=ZW9TSWegU60
Toepasselijk het is op dat moment winter :smiley:

5 likes

Hah, das geen flashmob meer, het hele publiek zit erin :joy:
Wel leuk Bert :+1:

3 likes

Ja, net gekeken echt leuk! Je wordt er vrolijk van. Ik doe het ze niet na. :grin:

2 likes

Ja zit vaak de hele avond van die filmpjes te kijken , verse batterijen in me dr. Dre Beat koptelefoon en lekker biertje erbij , https://www.youtube.com/watch?v=ckN7T9d-zPg
Deze kennen we allemaal wel , meezingen mag :sweat_smile:

3 likes

Ik zag alleen mouwen en handschoenen. :grin:

Die paarden en sabels! Wordt ik nostalgisch. Ooit kozakken demonstratie gezien in 1963. Ge wel di g!! Wat een controle. :ok_hand:

Heb zelf paard gereden, moet er niet aan denken. Zo’n sabel dwars in de mond en dan onder het galloperende paard door. :grimacing: :beers:

3 likes

Heel leuk om te zien!! Dank voor het delen.
Locatie is tegenover de Lomonosov universiteit. Mooie plek met een prachtig uitzicht over de Moskva rivier. Heb daar goede herinneringen aan. Leuk om weer te zien.

3 likes

Bij de Jumbo nog niet meegemaakt Bert. :grin:

3 likes