nee niet te zien.
ik ben helaas nooit in Moskou geweest . Moermansk, en met mijn vrouw een steden trip st Petersburg
Ik vind de achterkant soms nog mooier dan het horloge
ik heb één keer een uur paard gereden nooit meer drie weken rugpijn gehad.
Hier nog een exemplaar in natuurlijke habitat. Meer dan 50 jaar geleden zat dit horologe om de pols van een van de expeditieleden van de 16de Soviet Antarctica Expedition (САЭ; Советская антарктическая экспедиция). Een expeditie van 1970-1972 naar Molodyozhnaya (Thala Hill) onder leiding van I.G. Petrov & Y. Tarbeyev. Полярные ofwel polair op de wijzerplaat met tekens voor Noord en Zuid.
Onder de schets uit het Raketa archief van december 1969 met goedkeuring om te produceren van plaatsvervangend hoofd van de 16 САЭ; Vyacheslav Mikhaylovich Rogachev.
Interessant man!
Nu kun je nog een reisseu kopen als je er aan kunt komen.
Nu ik het weer zit te bekijken, jammer dat ze de rechthoekige wijzers van het orgineel niet hebben overgenomen. Dat past beter bij de stijl van de wijzerplaat met de rechthoekige indices.
Sterker nog, van mijn exemplaar is er ook een heruitgave!
https://raketa.com/w/en/product/raketa-poljarnye-0270/
Heb heel erg getwijfeld of ik deze zou kopen. Zijn enkele WUS leden die dit wel hebben gedaan en het exemplaar laten signeren door Ludmilla Voynik. Zij is hoofd engineer bij Raketa, werkt al 63 jaar bij het bedrijf en heeft ook meegewerkt aan het orgineel. Hou het echter liever toch bij het orgineel.
Leuk idee! 1400 euro, dat dan weer wel.
Deze maar weer eens om!
Moet soms nog wel wennen dat die zo hoog op de pols zit…
Misschien maar eens een canvas proberen ipv deze nato. Scheelt weer een keer onderlangs het horloge.
Goed idee, met datum! Weet weet wanneer het weer eens sneeuwt hier.
Shit! Hier ergens moet hij liggen!
Mooi met die bezel !