Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Omdat ik alleen Vostok handopwindertjes maar nog geen automaat heb, loop ik aan dit model te denken. 24-uurs, lekker apart. Lijkt me leuk.

14 likes

Avondwissel.

10 likes

het is wel apart ja , ik heb ook een 24 H vaak het gezegde je horloge staat niet goed. Vostok Watch Komandirskie 030935 to buy. photo, specifications, description (meranom.com)

2 likes

Vindt ze leuk en apart en heb er eentje gehad, maar kan er niet aan wennen :pensive:

4 likes

Leuke foto met Russische Coca cola

3 likes

Het is ook vreemd als het op de 24H ,18:00 uur is is het in de snelheid voor je gevoel 21:00 uur. want wij zijn zo geprogrammeerd met een 12:00 uurs klok. (zelfde als links rijden de nijging om naar rechts te gaan.)

4 likes

Leuk horloge Hans! Zeker doen. Ik draag mijn 24 uurs graag voor de lol. Maar inderdaad, je denkt in eerste impuls het is nu al 9 uur s’avonds! En dan is het 18.00 uur. Na een paar dagen gaat het vanzelf goed.

O ja, ook apart, de datum wisselt dan bij elke ronde bovenin! :blush:

4 likes

Thuiswerken!

15 likes

Kwam ik een Vostok diver tegen met een zogeheten “sandwich” dial, als ik mij niet vergis.

Nooit eerder gezien en lijkt mij op een eigen ontwerp, of niet?

Wie kan hier iets over vertellen.

5 likes

En deze twee dan?

Eerste lijkt mij ook samengesteld :thinking:

Deze tank lijkt wel aardig te kloppen .

Schiet maar raak heren :smile:

7 likes

Dit is inderdaad een eigen brouwsel, verkoopt ze al enige jaren zo. Op zich niet slecht gedaan, alleen de kleur van de lume is brrrrr…

1 like

Deze wijzerplaat icm een 2409 handwinder zou kunnen. Lastig te zeggen of deze daadwerkelijk zo de fabriek heeft verlaten, maar wel mogelijk.
De tankadirskie klopt zo te zien.

1 like

Ah, bedankt Mark.

Weer een stukje wijzer geworden :+1:

1 like

14 likes

Wat voor merk is dit eigenlijk?
Mijn Russisch is niet zo goed.

10 likes

Mee eens! :+1:t2:

1 like

Ik herken het logo niet. Het lijkt handschrift, zeker bij de vermelding dat het een 17-steens uurwerk betreft. Inzoomen levert niks op, de scherpte laat te wensen over.

1 like

Ja, ik kon er ook niks van maken aan de hand van onderstaande lijst bij “Brands”.

http://www.netgrafik.ch/cyrillic.htm

2 likes

Is deze foto wat beter?

7 likes

Poljot in hand geschreven letters? Die zijn namelijk anders. @DirkT?

5 likes