Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Dank je Anno. :wink:

Ja een keer verse olie is ook wel fijn, vooral wanneer de historie niet kent.

3 likes

Het kriebelt weer, maar nu wil ik een vintage desert shield :thinking:

Ik kwam deze tegen, alleen lijkt de caseback niet juist te zijn (hoort toch een speciale te zijn?).

3 likes

Die klopt wel, die speciale caseback is alleen bij de “series 1”. Nette staat zo te zien, maar redelijk aan de prijs.

1 like

Zelfde dus dat klopt wel, maar wat Mark zegt, knap aan de prijs.

9 likes

Nja, ik zie nu dat ik voor die van mij ook 85 euro heb betaald :grimacing: Alleen had ik gratis verzenden erbij :sweat_smile:

En ik mis een stukje lumen uit de wijzer. Schande :scream:

1 like

Dan valt 100 toch wel mee? Zeker in die staat!

1 like

Ja hoor. Het is ook maar net wat je ervoor over hebt en dit is wel een mooi exemplaar Yannick :+1:

1 like

Ik denk dat ik die SKX mod maar eens ga verkopen om een desert shield te kopen en een nieuwe Seiko mod te maken!

3 likes

Misschien ook interessant om eens te lezen. Staat ook info in over de caseback’s.

Volgens mij heb ik ook zo iets betaald. Nog steeds blij er mee Bas! Hij lijkt orgineel en netjes. Nog zonder vostok logo. Foto’s zijn wat donker. Even goed bestuderen een reputatie verkoper bekijken zou ik zeggen.

4 likes

Hè jongens, wat is er nou weer mis met lege wijzers??

afbeelding

13 likes

:joy::+1:t2:

1 like

vandaag deze maar eens proberen .

14 likes

Niks gezegd. :grin:

2 likes

Niets. Soms zelfs mooier.

2 likes

Slava quartz.

15 likes

Bijzondere, zie je niet vaak, mooie bezel ook.

1 like

Reputatie was goed! :grin:

1 like

De trouwe viervoeter is niet onder de indruk :sweat_smile:

13 likes

Tjonge , kanjer dit horloge , pfff :ok_hand:

2 likes

Is mij wel bekend, ook van Raketa’s en de oude Ministry case Vostok. Het is mij sowieso een raadsel in hoeverre de automaat van die Sovjets de veer opwindt. Wel voor het blijven lopen, maar inderdaad echt een power reserve opbouwen niet.
Toch hoeft geen verband te zijn met achter lopen. Of het horloge was net 5 minuten geleden gestopt met lopen, maar flink achter lopen door een mindere veer heb ik nog niet gezien. Achterlopen kon ik met een beurt altijd prima oplossen.

3 likes