Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Toffe band ook! :+1:t2:

2 likes

Blijf het zeggen, die (te) gekke quartz-jes. Ga ze steeds leuker vinden. Vooral de eerste (3055, 3056) motortjes, hoogst begerenswaardig. In tegenstelling tot de mechanische kameraden zijn er in varianten en aantallen niet zo heel veel van. Verdienen bijna een eigen rubriekje want zitten toch wel hele leuke exemplaren bij. Vooral de Meeuwtjes zijn om te smullen.

18 likes

11 likes

Heel apart deze Mark👍

2 likes

Die rechthoekige modellen hebben ook wel wat Dirk👍

1 like

Heeft er iemand trouwens een leuke banden tip? Ik vind de mesh te strak zitten dus die gaat weg. Orginele rubber is zo stug dat het zeer doet…

4 likes

Wat is het Yannick, 20,22mm?
Ik vind die nylon straps altijd heerlijk comfortabel zitten. Zaten op mijn Seiko 5 maar heb ze inmiddels ook op een paar Boctoks liggen.

10 likes

Canvas van Barton. Quick release, dus heel makkelijk. Lekker soepel, comfortabel en in veel kleuren verkrijgbaar :ok_hand:

Draag zelf ook een Barton op m’n Vostok:

8 likes

22 ja!
Nylon ziet er wel tof uit zeg… Even kijken wat er te krijgen is :grin:

2 likes

Barton elite

9 likes

Mooie banden die Barton’s. Ze zien er dik en comfortabel uit.

Nou inderdaad, die zien er inderdaad tof uit zeg. En zeker handig met die quick release. Wel van gehoord maar nooit zo’n aandacht aan gegeven. Mooie prijs ook, niet te gek. Maar is er een mogelijkheid om ze binnen Europa te bestellen? Heb zo’n voorgevoel dat kopen in de USA een drama is met levertijden. Maar laat mij heel graag overtuigen van het tegendeel.

Jawel, ze zijn via Amazon .de of .nl te bestellen.
Bijv https://www.amazon.nl/Montre-BARTON-WATCH-BANDS-ESQRBLKPINK18/dp/B07FMCDHKY

3 likes

De band moet nog steeds bijgesteld worden.

8 likes

Super, dank voor de tip.

2 likes

De kopernik links is van mij en rechts niet.
Ik mis dus een secondenwijzer! Help. Wat nu? Past er een vostokje wijzer op.
Moet ik een raketa slopen of moet het perse van dit type zijn.
Welke Russen dokter weet raad?

6 likes

Om even in onze thema dagen te blijven:

Moonwatch monday?

Deze is ook weleens met een ruimtevaarder mee geweest. Vandaar. :grin:

Kijk maar eens op de mooie website van deze verzamelaar.

https://www.netgrafik.ch/space9.htm

Morgen om de pols. :+1:

14 likes

Telt een Vostok ook

13 likes

Om te plaatsen hier?

Natuurlijk, welkom in dit informatieve en gezellige topic!

4 likes

Ik heb een beetje het idee dat de 150 een liefdesbaby is tussen de 710 en 170 kast :nerd_face:

1 like