Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Gisteren avond

15 likes

Volgens mij is dit best een aardige deal, zo goedkoop heb ik ze na de forumactie niet te koop gezien.

5 likes

14 likes

Vostok friday met de Kremlyovskie.

17 likes

vandaag weer de onderzeedienst

14 likes

wat is het display 180 graden boven in, zijn dat maanstanden .

2 likes

Twee cadetten uit de kist gehaald.

15 likes

Zeker waar! :grin:
Ik ben een echte techneut, ik vind die wat extreme, technisch ogende horloges wel geinig zo nu en dan. Maar niet voor 6000 euro. :wink:

En het verhaal erbij vind ik prachtig! Duiken naar oud metaal van het orginele schip. :blush:

6 likes

Sail 1998

in DH 1998

13 likes

Vandaag kwam de fiffer-vostok Amphibia binnen! Meteen op de pols natuurlijk!

12 likes

Ah mooi, hij is door. Jammer dat het nog niet echt storm loopt met aanmeldingen.

2 likes

Makkelijke vooroordelen denk ik.
Waarom een lompe Rus als je een verfijnde Japanner of Zwitser kan hebben? Is goedkoop, dan zal het wel niks zijn toch?

Helaas veel mensen die er zo over denken vrees ik. Ze weten niet wat ze missen :grin:

2 likes

Inderdaad, want wat een fijne horloges zijn het zeg! En ik vind ze ook nog eens erg mooi (zeker voor het geld). Vind het vooral geinig om te merken dat ik de Scubadude nog leuk vind op de wijzerplaat ook. Ik dacht dat ik dat wat kinderachtig zou vinden, maar op de pols is het niet opvallend maar juist een leuk detail. Ben wel helemaal weg van de teal-kleur. Dit is een variant die absoluut een keer in de horlogedoos gaat komen!

Ik zal af en toe wat reclame maken, komt wel goed met de aanmeldingen dan!

6 likes

Je verzameld ze in een kist Mark :grin:

Mooi stel trouwens :+1:

1 like

Zal geen kleine kist zijn schat ik … :shushing_face:

2 likes

Heb ook twee Russen in bestelling en hoop ze t.z.t. te laten zien: Vostok Amphibia 1020 series. Ben erg benieuwd, want dit worden mijn eerste Russen!

4 likes

Ik zal het niet laten zien want dan lachen jullie me uit :grimacing:

3 likes

Nieuw bandje binnen voor de Vostok.
Barton navy blue sailcloth, alleen nog erg stug.

Had hier eerst een nato bond bandje op. Toch achter gekomen dat nato niet helemaal mijn ding is, al vind ik het soms wel mooi staan. Ik kon niet aan wennen dat het horloge zo hoog op de pols kwam door de nato 2x onderlangs.

11 likes

Wordt nu wel nieuwsgierig, laat eens zien die kist. Zal niet lachen Mark. Erenwoord van een boerenzoon. :wink:

5 likes

Met laatjes voor ze bandjes :joy:
p.s dekenkist type he … :rofl:

6 likes