Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Ik heb al eens zijn collectie gezien , waanzinnig ! Dank je voor het delen Dirk .

1 like

Weer wat geleerd dank

1 like

Uit een kaarten setje dat mijn vrouw als souvenir meenam bij een reis in de tachtiger jaren.

3 likes

Jaaaa die bedoelde ik. Mooi zeg! :nerd_face::ok_hand:t2:

2 likes

En dit wist ik dus weer niet! Lijkt er inderdaad op dat de raket op de wijzerplaat verwijst naar het monument. Was zeker geen raket die werd afgevuurd in 1917. Na wat research blijkt dat het schip één blanco schot met het 6-inch kanon afvuurde. Daar kon ik onderstaande plaatje van vinden.

1_p_TAS

3 likes

Zal wel lekker dreunen. Sfeervolle foto!

2 likes

Iemand met grote gun factor liet me deze overnemen

11 likes

Tegen je oor houden. Goed luisteren. Je hoort dan ritmisch…dadada of njetnjetnjet😁

3 likes

Behalve als het horloge uit de Oekraïne komt, dan hoor je taktaktak.

7 likes

Maar grapje hoor

1 like

:laughing:

1 like

Jaaaa Bill, mooi die avant gardistische stijl horloges. Heb je er ook een paspoort bij gekregen? Ben benieuwd wie degene is op het bovenste horloge. Lijkt een beetje op Vladimir Vysotsky. Waanzinnige goede Russische singer songwriter.

2 likes

heeft er iemand nog wel eens een update gehad van,

The Luna Dude. Het is bij mijn stil aan het front of heb ik iets gemist.

2 likes

Niks gemist, laatste mail is van 26 januari.

2 likes

bedankt . dan ben ik weer hellemaal bij.

1 like

Ik heb zelf geen FB, dus ik kan niet zien wat daar voorbijkomt. Maar dit filmpje van de wijzerplaat is op 20 februari op IG gedeeld door iemand die ik volg. Anders dan dat zie ik niks van Okke sinds half december.

https://www.instagram.com/p/CLgV7qKqGQ_/

2 likes

Gisteren eindelijk binnen, vandaag uiteindelijk aan de pols. De Komandirskie in Bio-Organic Green :smiley:

17 likes

Noemen ze dat zo? :grin:

Mooie kleur, leuk horloge. Veel draag plezier!

4 likes

Ziet er leuk uit!

2 likes

Haha nee dat zijn mijn marketing ‘kwaliteiten’ die ik voor Mother Russia graag inzet :rofl:

4 likes