Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Kunnen ze hun voordeel mee doen!

“Bio organic” verkoopt in deze duurzame tijd. :wink:

2 likes

No passport.wel uurwerk gechecked

Blijf die subtiele bezel heel mooi vinden. Verhoudingen zijn precies goed bij dit model. Veel plezier ermee, jij bent een gelukkig mens.

1 like

Zo vaak zie je deze uitvoering ook niet meer, nummer 2 op dit forum.

13 likes

Een mooie chronograaf! :+1:

Interessant de Duits Russische samenwerking. Het kan dus prima. :grin:

2 likes

Vandaag de Agat Zlatoust om de pols. :fist:

9 likes

Dank je, inderdaad erg gelukkig mee. Prijs/kwaliteit niet te verslaan denk ik!

1 like

Ging tussen 1939 en 1941 ook goed :grin:

1 like

Toch maar weer even een pure Rus omgedaan vanmorgen. Hij stond op datum 20. Ineens irriteerde mij dat op deze 1 maart. Dus zo’n 12 keer de 'snelverstelling toepassen. Toch altijd even wat onwennig, dat steeds terugdraaien. Datumschijf beweegt dan ook iets. Maar werkt prima en hoort zo officieel.
De charme van Vostok! :slightly_smiling_face:
(Oudere foto, hij staat echt op 1 nu) :wink:

8 likes

Deze Rus mag de doos verlaten…

En anders gaat ie op de foute cartoon nato nog lekker om de pols komend voorjaar!!

Edit: eigen foto’s toegevoegd

3 likes

Wat zit daar eigenlijk voor uurwerk in? Deze serie zou nog in Rusland zijn gemaakt toch?

2 likes

Klopt, deze is nog wel in Rusland geproduceerd.
Het uurwerk is een Quartz Poljot 2456.

c5d56765cce11ed5eeb4592be100fca2edbe8b33_1_690x499 10c3196e2a43ba7b63962944c4fe8eb443b4b7f0_1_690x497

3 likes

Blijft iedereen maar de foto’s van de vorige vorige eigenaar plaatsen hier? Geen eigen foto’s?

2 likes

Toch wel een geinige rariteit. Alleen al die dikke borg ring met SOVIET CCCP. :blush:

1 like

Iedereen doet dat zeker niet Mark. Jij wel Stefan? Dat hoort niet he. :thinking:

1 like

De getoonde foto’s waren inderdaad van de vorige eigenaar, maar ik zal zo uiteraard een eigen creatie uploaden!
Heb zelf geen foto’s van het uurwerk, omdat ik het horloge nog niet heb geopend!

Ik pas de initiële post van vandaag aan, zodat daar mijn eigen foto’s staan. Foto’s uurwerk laat ik om genoemde reden onaangepast.

1 like

Van gisteren.

17 likes

Mooie reisseu! :+1:

2 likes

13 likes

De Amphibia.

11 likes