Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Inderdaad, als je op zeker wilt poljot24 in ieder geval. Ook gebruikte. Met garantie.
Zit in München dus eenvoudige verzending.

Voor de oorlog kocht ik ook regelmatig bij Meranom. De huiswinkel van Vostok. Betrouwbaar, voordelig en veel keus. Ook in onderdelen en modding parts.

3 likes

Poljot24 vind ik nogal prijzig. Volgens Komandirskie dot com (Zoiets als Meranom) is levering vanuit Rusland naar de EU geen probleem. Betalen wel, PayPal is niet zeker. Maar ze zijn graag bereid met je mee te denken over een alternatieve betaling methode. Ze spreken redelijk Engels. Prijzen liggen in elk geval stukken lager, ook al door de koers van de Roebel.
Vostok 24 Watches is ook een optie, ze hebben veel aanbod, ook Special Editions. Mijn “New Batman” die ik van Yannick heb overgenomen komt daar vandaan.

3 likes

Alweer :bat: vandaag, de andere Vostoks moeten even geduld hebben in de horlogedoos :wink:

12 likes

Ik heb enkele weken geleden bij meranom besteld, ik heb kunnen betalen via paypal naar een derde rekening. Ben nog wel aan het wachten op de levering maar die kan wel tot 6 weken duren als er geen complicaties zijn!
Mede dankzij info van @fdpg1963

1 like

Zeker weten dat het radium is. Niet non-stop dragen en zeker niet open maken zonder maatregelen te nemen.

1 like

Wat radiumverf betreft: Dit topic bevat veel praktische informatie!

1 like

Ik begreep van @vouwfietser dat het risico hem vooral zit in loslatend of losgelaten radium verf die in deeltjes door de kast zwerft, en die dus kunnen vrijkomen als je het horloge openmaakt.

1 like

Op vinted verkoopt iemand uit Italië een raketa. Dit stond erbij

Best interessant. De helft zegt me niets😁

1 like

www.netgrafik.ch/russian_logos

Er staat een uitgebreid verhaal over dat logo in de website Netgrafik.
In het Engels maar dat moet geen probleem voor jou zijn Bill. :wink:

Ja zwart is een mooi neutrale contrast kleur. Komt ook terug bij die duikboot. In de winter op leer en s’zomers zwart rubber bijvoorbeeld. Rood kan ook maar dan met het perfect hetzelfde helderrood van het horloge.

5 likes

:+1:

1 like

Zeker, bij een gemiddelde hoeveelheid radiumverf is het inhaleren van 1/1000 ste deel al goed voor een flinke inwendige besmetting, bij ingestie 1/100 ste, nog steeds weinig nodig voor een flinke dosis.

1 like

Ziet eruit als een kwaliteits bandje. Echt leer en hagedis print denk ik?

:crocodile: toch?

Hej wat leuk.
Deze heb ik ook in de verzameling. Grappig detail is (en ben daar knetter blij mee) dat het originele bandje er nog bij is met als kers op de taart dat lieve kleine kompasje. Wellicht dat het oorspronkelijk als jeugd horloge is uitgegeven. Kwam deze tegen op een antiek markt in Zweden. Eigenaar had er niet zo veel mee en gunde mij het voor 150kr. Loopt fantastisch dus zeker nog geen reden om er geweld op los te laten. Gewoon mooi object in de vitrinekast.

9 likes

Goed gevonden. Er worden hier in het blauw ook nog wel eens mooie bandjes aangeboden. Let op @BG1 Bas heeft nog wel eens iets leuks!

4 likes

Klopt, lag gewoon zo in de kraam. Niets aan gedaan.

2 likes

Lekker simpel Raketa/Paketa vandaag.

11 likes

Mijn horloge van de week, maar in warmere tijden! :grin:

13 likes

Ik wil gewoon eens zeggen dat dit een van mijn favoriete topics is om te volgen, een van meest levendige en iedereen is super enthousiast, en er zit best heen interessante klokjes tussen ook :clap:

5 likes