Leuke Pobeda dat zeker. Inderdaad standaard zwart bandje zou hem goed doen.
Moeilijk kiezen!
Jemienee, lijkt zo wel een polswandklok
Idd een beste joekel Eddie. 49mm zk en 17mm dik.
Dit is een reissue van een jaren 40 horloge, oorspronkelijk een zakhorloge en vandaar de grootte.
Door er beugels aan te lassen was ie te gebruiken als polshorloge, net zoiets als de trench watches uit WO I. Dus ook dit zal een militaire achtergrond hebben.
Door het ontbreken van lugs is ie prima draagbaar en ik kan je zeggen dat ie nog volledig schadevrij is na jaren bezit. Zwaar is ie ook niet, want het Vostok kaliber zal omgeven zijn door een beste spacer.
Oeps, ik vond ook al groot…
Ah nu is het verhaal duidelijk. Het lijkt me een beetje los/wiebelig op de pols liggen. Ik vind het wel een heel mooie wijzerplaat!
Nee hoor, ligt prima op de pols. Degelijke band wat eraan zit!
Nou, misschien ben ik voor vanavond de hekkensluiter wel. Toffe Boctok vrijdag avond allemaal. Deze voor vandaag afgedaan. Veel gewerkt vandaag vroeg naar bed.
Morgen weer een andere Rus om de pols.
Tof, een Vostok “Panerai” broertje, ik had 'm ook om vandaag. Heel mooie wijzerplaat en de geribbelde bezel geeft 'm wat extra’s.
En de voorgegane ruimtereiziger. Foto van de prachtige site van Netgrafik.
Prettig weekend nog mensen, al dan niet met het bekende feest van 5 december!
Deze heb ik ook. Maar dan volledig RVS kast. Ligt al een tijdje netjes in de lade en eigenlijk hou ik alleen wat ik ook echt draag. Tja, dus …
Foto van tijdje geleden.
Wow!
Probeer er maar eens een te vinden met cyrillische letters!
En in die conditie!
Stoer Man! Ga je nog skieje?
Deze poljot is al sinds ‘91 in mijn bezit. Hij was toen ik hem kocht voor DM 90,- nos en in topstaat. Hij ligt bij mij altijd in de la en wordt zelden gedragen dus nog steeds als nieuw. Het betreft een 31659 uurwerk met seconden stop. Vooral de kleur blauw spreekt mijzelf erg aan omdat je die niet veel ziet.