Je eerste echte Vostok vrijdag? Met een knaller van een 24 uur Vostok! Echt mooi.
Deze week een Poljot Sturmanskie om de pols, dus maar even een ex. Veel modding en jaren later toch verkocht.
Fijne Vostok vrijdag allemaal!
De rode band staat hem goed
Allereerst iedereen maar weer een hele fijne Boctok vrijdag.
Mijn laatje met het label “todo” ligt inmiddels vol met o.a. Boctoks die aandacht nodig hebben. Zo ook deze. Moet een keer uit elkaar, uurrad waarschijnlijk los of defect. Zal deze beauty gelijktijdig een servicebeurtje geven.
Mooie kleuren combinatie.
Is die waard!
Leuke foto!
Goedenavond,
Deze kreeg ik vandaag binnen, gratis bij wat andere horloges. Ik kan alleen niet achterhalen wat voor merk het is. Ik kan alleen perestroika horloges vinden van Pobeda en Raketa, en die zien er anders uit.
Het is een quartz en heeft behoorlijk wat schade bij de 1, maar loopt wel goed. Als ik inzoom, zie ik dat er op die krans nog hele verhalen staan:
Weet iemand misschien wat voor merk dit is?
Geen idee, maar wel een leuke verrassing!
Vind wel gaaf. Ziet er zodanig verweerd uit dat ik er wel vanuit ga dat het binnen de groep valt. Denk niet dat de Chinezen al zo vroeg kopieën maakten?
Open maken:pray:
Schat in dat het een Raketa is. In ieder geval wel een heel actueel thema.
In plaats van de cijfer indies staat er перестройка . Perestroika, wat een timing. Geluk ermee.
Nog even een hulpvraagje voor experts hier die al eens een Boctok 2234 hacking onder handen hebben gehad. Ben er as we speak mee bezig en na het uitnemen van de veer kreeg ik de indruk dat deze een beetje moe was. Nu heb ik genoeg vergelijkende kalibers liggen dus dacht, nou ik pak gewoon een andere donor veer. Maar na het openen van de derde veerton, alweer een veer met dezelfde shape. Heb ik nu toevallig alleen maar uitgeputte veren? Of is dit bij dit kaliber de normale power.
Klinkt heel exotisch. Gaaf