Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Wijzerplaat doet me ook erg twijfelen

1 like

Ga even naar Netgrafik. en dan naar collection en space. Prachtige foto’s. Delen lukt helaas niet.

Dit is van oorsprong een Sportivne. De Gagarin type 2 (17 jewels) is eigenlijk ook een Sportivne met een andere wijzerplaat en net iets langere secondenwijzer. Deze wijzerplaat is after market, maar in dit geval wel kopietrouw. Heel eerlijk gezegd is dat zo gek nog niet, want de lume van het origineel is een echte radiumbom. De lume van het origineel is ook nog eens slecht van kwaliteit (brokkelt snel). Jaren geleden heb ik daarom mijn type 1 en type 2, beide in goede conditie, toch de deur uit gedaan.

Als ik moest kiezen? De aftermarket en dan de lume wat bijkleuren richting origineel en de wijzers gelijk vullen.

Was dat ook de hacking versie Hans?

Ja

Mijn oudjes.

1 like

Ik wens iedereen een geweldige Vostok vrijdag toe,

10 likes

Iedereen weer een heel fijne Vostok vrijdag gewenst.

11 likes

Fijne Vostok vrijdag!

14 likes

Fijne vostokvrijdag allemaal!

14 likes

Ik mis wel de " vlekjes " van Mikhail Gorbachev. :+1:

Ja, die horen er eigenlijk wel op

Maar hij staat goed Petra! :grin:

1 like

Vrijdag 26 = 2 X 13 :grimacing:

En ik ben vanochtend al gevallen met de bike. En vlakbij ook nog! Door al de regen was het er onverwacht spekglad van de alg, een bochtje en daar ging m’n voorwiel. Zo de bosjes in. Geen schade, maar wel een flinke schaafwond op m’n knie. Dat was wel even pijnlijk, maar de patiënt maakt het ondertussen goed :+1:

13 likes

Het is weer Boctok dag. :+1:

17 likes

Boctok of Vostok. Het is wel de bedoeling dat je een keuze maakt.

4 likes

Beterschap!

Gelukkig, ik lag zo ooit op de harde straat met een gebroken heup.

2 likes

Mooie rode drol!

2 likes

‘VOCTOK’ :joy:

3 likes

Ik spijbel vandaag.

1 like