Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

:shushing_face: niks tegen die Folkert zeggen! Beetje een dingetje van hem. :grin:

1 like

Mijn voorschotje voor morgen…

9 likes

Ik doe met je mee Folkert. Alleen niet zoveel licht in de avond dus de foto is iets mindere kwaliteit :rofl:

9 likes

Als iedereen dan nog steeds in zijn nest ligt te stinken zal ik Vostok vrijdag maar weer openen.

zoals gewoonlijk

12 likes

Zag je mijn like om 06:15? :stuck_out_tongue_winking_eye: Ik was op 6:00 op maar ik maak straks pas een foto bij daglicht en als de wijzers niet het Vostok logo afdekken :grin:

2 likes

Blijft een topper! Prettige Vostok vrijdag.

14 likes

Fijne Vostok vrijdag!

15 likes

Ik wilde om 4 uur achter je aan gaan, maar nee hoor, niemand aanwezig, lag nog te snurken.
Dus ja dan wacht ik ook nog even. Het licht kan nog mooier. :wink:

Ja licht is perfect nu… :camera:
Fijne Vostok vrijdag mensen! :+1:

17 likes

Gisteren maar weer es aan het knutselen geslagen met onderdelen die ik overnam van @Pindakaas ( waarvoor dank trouwens) , een kast en en opnieuw opgebouwde 2414 die ik kocht in lot als ‘steampunk’ op Etsy.
Ook de Bezel heb ik indertijd ontdaan van z’n chroom en laten agen.
Ziehier mijn interpretatie van de “ZIZOU” voor VOSTOK Friday

12 likes

Bill Murray alias Steve Zissou is trots op jou. :+1:

1 like

Met mijn profielfoto moest ik deze wel liken. Leuke bezel. Nog plannen mee, of is hij af?

2 likes

Inderdaad, alsof hij een jaar op het strand heeft gelegen. Zit nu net naar de zee te kijken. :grin:
Goed gevonden.

Fijne Vostok vrijdag iedereen

17 likes

Fijne Vostok-vrijdag!

16 likes

Merry Vostok Friday!

15 likes

Fijn weekend alvast! :+1:

14 likes

Ziet er weer prima uit! :ok_hand:

1 like

Ik heb niet meteen plannen nee. Suggesties zijn welkom!

Hoeft ook niet hoor, ziet er zo heel goed uit. Ik vroeg het me gewoon af, omdat een mod vaak in fases gedaan wordt.

1 like

Fijn weekend,

16 likes