Even op een tijdelijk bandje, dat te smal is geplaatst. Fijne Vostok vrijdag!
Ondanks dat een mooie combinatie!
Bijzonder lelijk, sorry man:man_shrugging:
Dit kan ik dan wel heel erg waarderen
Dankje, Ik vind het ook best meevallen. Ik ben wel verrast van zijn formaat. Ik dacht dat hij veel groter draagde maar ik vindt het goed meevallen, kleiner dan mijn Seiko SSK in iedergeval.
Net de Vostok GMT weer terug gezet op de stoere Mesh van Yannick die me tot nu toe niet zo lekker om de pols zat omdat de degelijke sluiting de band eigenlijk in één starre vorm drukte met mijn 17,5cm pols.
Bij wijze van experiment de sluiting vervangen door een vlinder model van AliExpress en nu valt ie beter om de pols.
Maar eens een paar dagen testen, voelt in elk geval comfortabeler dan eerst. Ik wil het horloge namelijk liefst op deze band houden omdat ik het persoonlijk de mooiste combinatie vind.
Schitterend
Dankjewel! Ik ben echt zo blij met m’n “nieuwe” GMT knaller!
Ik vind m heel tof! Nooit eerder gezien deze combinatie van wijzerplaat, kast en bezel.
Mooi strak deze sluiting! Werkt die ook goed? Klikt mooi dicht?
Heel netjes met die sluiting en band en zeker een gaaf horloge.
We horen de ervaringen graag, is wel heel voordelig.
In ieder geval blijft hij om je pols hangen mocht hij open springen.
Heb er zelf wel eens een laten vallen. Terwijl ik een trap opliep!
Die had zo’n sluiting met een haakje en sluit plaatje er overheen.
Bij die van jou blijft er altijd een verbinding.
Zo’n AliExpress mesh heb ik ook. Deze band is van zwaardere kwaliteit en staat erg mooi. Maar of ie blijft… Ik kan maar moeilijk wennen aan Mesh qua (minder) comfort t.o.v. een schakelband.
Misschien nog eens een Shark Mesh bestellen maar ik vind de aansluiting op het horloge nogal lelijk.
Vind ik meestal mooier, bij een Amphibia dan. Is wat ruiger.
Bij al die mesh banden zit je, inderdaad, met die duidelijke ruimte bij de aansluiting naar de kast. Uiteindelijk vind ik leer of rubber toch vaak mooier. Maar goed, af en toe wisselen ook leuk!
Bij zo’n 090 of een vintage 119 heb je geen aansluitings gat. Ook wel mooi toch?
Jouw 170 met GMT complicatie is anders ook niet mis! De sub dail is dzt de seconden wijzer?
Dat klopt. De GMT wijzer is niet instelbaar. De tijd in een andere zone aflezen doe je middels het draaien van de bezel.
Dat valt bij deze mesh mee, heeft mooie uiteinden. Maar wat mij stoort is dat sommige stukken mesh strakker tegen je pols zitten dan andere delen. Ze hebben een te grote minimum diameter qua buigbaarheid. Een schakelband plooit zich mooi om je pols.
Maar eerlijk gezegd vind ik leer ook erg mooi. Mijn Hirsch Modena staat echt super mooi op deze GMT maar ook op de “Panerai”.
Zit er dicht op.
Ooh speciaal! Nog niet eerder gezien