Legendarisch ook, de president van een wereldmacht zich doen bepissen van het lachen met alle camera’s van de wereld op je gericht.
Каталог / Техночас.Ру
Часы Электроника купить
Legendarisch ook, de president van een wereldmacht zich doen bepissen van het lachen met alle camera’s van de wereld op je gericht.
Dat was een wat gezelligere periode
Dat was een wat gezelligere periode
Zeg dat wel!
Bergeon tool
Besteld! Samen met nog een paar band pennen voor een ander horloge en een Hirsch Accent echt rubber 22mm voor alle duikers. Ons mede HF lid @Floris155 gaat ze leveren, betrouwbaar adres.
Ik was bijna vergeten hoe goed dat staat, Amphibia’s op shark mesh!
Echt een leuk horloge hoor.
Ik vond 'm al leuk toen ik die van Jan @Omega_73 zag en hij tipte me dat ze wellicht nog bij Technochas te koop zijn. En dat aankopen ging vlot en soepel. De koers van de Roebel is vrij laag, dat scheelt ook.
Часы Электроника купить
Ah. Doe dat nu niet… Ik ben eigenlijk aan het minderen. Ik ga proberen te genieten van jullie exemplaren en de verleiding te weerstaan. Dus post maar regelmatig.
te genieten van jullie exemplaren en de verleiding te weerstaan
We zullen regelmatig posten…
Sterkte met de verleiding weerstaan
Dankje Folkert
Iemand nog iets geks naast je verzameling?
Zag deze op vinted. Heb zelf al een gekke set
https://www.vinted.nl/items/4262599016-poupees-russes-cosmos
Hoi.
Hoi, welk merk is dit?
Hoi.
Ook Goedenavond.
Ben ook zeer benieuwd.
Hoi, welk merk is dit?
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-tr-vratislavia-conceptum-vis-1935-0-limited-edition/498688
Gevonden. In ons eigen forum.
Pools denk ik dus. Goed japans uurwerk er in. Was nog best prijzig ook.
Juist, erg blij mee
Juist, erg blij mee
De Polen hebben wel vaker orginele ontwerpen die geïnspireerd zijn op een onderwerp, gebeurtenis of vliegtuig oid. Dat levert regelmatig best leuke horloges op. Veel plezier er mee!