Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Een goede morgen samen!
Vandaag een aquatisch thema voor dit heerlijke weertje :sunny: :palm_tree: :ocean:

16 likes

Goede morgen iedereen!

13 likes

Goedemorgen!

17 likes

Vandaag een Bulova Accutron om de pols. Na kleine service voor mijn Slava Accutron bij Accutron.nl besloten om ook maar een Spaceview te kopen. Dezelfde techniek zit in de Slava alleen niet zichtbaar.
In deze schitterend gereviseerde Bulova Spaceview dus goed te zien hoe het werkt!

12 likes

Mooi! En prachtig gefotografeerd! :+1:
Zelfde techniek zit ook weer in mijn vintage f300 Omega. Zo’n fijne zoemer. Met heel opmerkelijk, een schijnbaar vloeiend rond lopende secondewijzer.

3 likes

N.A. Vostok Kopernik 2409 A
Denk niet dat het een Vostok is maar wel een leuk horloge .

15 likes

Het uurwerk en de kast wel hoor, Bert. De wijzerplaat is bijzonder, omdat er helemaal geen logo op staat.

4 likes

Ohw da,s goed nieuws ! Horloge heeft 1-2021 service gehad staat op binnen kant deksel .
Gekocht op eBay uit Belarus .In 9 dagen bezorgd , lekker hoor !

8 likes

Lekker zomers! :ok_hand:t2: Welk type is dit? :heart_eyes:

4 likes

Toch in oranje thema!

13 likes

Wit-Rus vandaag.

14 likes

Leuk en bijzonder horloge Bert! :+1:

1 like

Dan is de verzending Wit-Rusland vrij snel ,ik heb geen ervaring met dat land met verzenden.

1 like

Ja dat is inderdaad een bijzonder horloge Bert :+1:

1 like

leuk klokje voor er bij.

1 like

Wel apart deze :+1:

1 like

Heeft er iemand enige idee waarom een vostok uurwerk zomaar stil staat ,je geeft het een klap op zijn kop net nog niet zo hard dat de boel beschadigd van binnen en het loopt weer voor maanden.

1 like

Het is een Baikal die ik vanuit een 670 kast naar een 420 heb overgezet.
Een zeer gelimiteerd horloge. Nummer 119 van 200.

5 likes

Erg gaaf! Ik las net bij WatchUSeek dat die 200 exemplaren binnen een kwartier waren uitverkocht!

2 likes

Lekker no nonsens horloge! Mooi

2 likes