Hee Bill. Zet je de datums ook meteen even gelijk van al die krengen
Dat waren de paar overgebleven horloges van het project. Er waren er 200 in totaal. Het grootste deel was bij inschrijving al gereserveerd door de deelnemers. Ik stond op een wachtlijst en had geluk. Kennelijk waren er inderdaad nog een handje vol over die via Meranom zijn verkocht😉
Zijn er hier nog meer mensen die horloges van Заря (Zaria/Zarya) hebben? Ik meen me te herinneren dat @singlehoesjes er eentje heeft, maar verder zie ik ze nooit voorbijkomen.
Heren en dames ik nog even naar buiten in de luwte zitten ,de zeewind komt er aan .
Ik ga straks even kijken wat ik heb. Als het goed is in ieder geval eentje.
Scherp Richard!
Misschien dat forum kunstenaar @Jurk binnenkort ook mee mag doen hier! Hij gaf aan al een gave te hebben gezien, dus ik heb hem gemipt (het wordt geen ding, dat beloof ik!)
Ik vermoed dat het een merk is wat een beetje onder de radar bleef.
Ben vereerd! Gemipt
Nou, voorrut dan maar. Mijn mooie (vind ik dan hé) заря.
Maar je hebt gelijk hoor, komen mager in beeld.
ter ere aan de dame Valentina Tereshkova eerste dame in de ruimte
Schraal lopen? Uitlijning pallet-stones op het escapewheel? Vuil,beschadiging van de balans as rubins?
Ik ben nog steeds blij met dit horloge , ooit ook van een forum lid gekocht. ik zou het alleen op een andere kast willen met bezel maar nog geen keuze kunnen maken ik had gedacht aan een 100 kast is dat wat en ook een andere bezel
dan koop ik wel een nieuwe uurwerk dit uurwerk waar ik overpraat is al meer dan 10 jaar ,Dirk bedankt voor u antwoord .