Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

het heeft wel niks met horloges te maken ik heb sinds gister twee matrozenmutsen uit de cccp met tekst zou iemand kunnen helpen met tekst ik wil Dirk T er mee er niet lastigvallen ,ik ken het helaas niet lezen ik moet wel nog toto’s maken

1 like

Vind je dat dan niet zonde dat het dan niet meer in originele staat is?

3 likes

Stuur de foto’s maar in een pb Richard. Dan wil ik wel een poging wagen.

1 like

doen ik Jan

bedankt , het is een handicap tekst niet kunnen lezen

2 likes

Volgens mij staat er ‘Flight’ (Vlucht). Iets met vliegtuigen, een pilot watch ofzo?

1 like

Of gewoon Poljot in het Russisch?

3 likes

:+1::clap:

2 likes

Meestal eindigt de tekst met флот hetgeen vloot betekent met daarvoor de lokatie van het regiment. En daar heeft Rusland er nogal wat van. De belangrijkste reden waarom Rusland de Oekraïense Krim een paar geleden heeft geannexeerd. Voor Rusland de enige zeehaven wat het hele jaar ijsvrij is. Daar is hen veel aan gelegen.

5 likes

En kijk eens aan.

2 likes

Jij hebt veel meer kennis en bent veel sneller met vertalen. Ik moet nodig weer eens oefenen, ik doe 10 minuten over één woordje.

1 like

:+1:

9 likes

Goedemorgen :raised_back_of_hand:t2:,

13 likes

Goedemorgen heren ,
Hans bedankt voor het delen , handig dat er info bij staat , ik heb onder andere mijn Rotor ertussen gespot .
image

13 likes

En mijn 1953 Gargarin met hacking movement staat er ook in. En hij loopt als een zonnetje voor zijn bijna 70 jaar👍

19 likes

Als ik nou een Poljot had gehad, dan had ik het natuurlijk geweten, maar helaas. Beetje zitten vertalen voor niks.

3 likes

Over Poljot’s gesproken. Ben er nog steeds heel blij mee.

13 likes

15 likes

Die GMT komt er ook nog eens.

1 like

bij mijn ook zo vertalen en dan ook nog kromme worden en zinnen .

1 like

Dirk

al vast bedankt

4 likes