Mooie combi met die band!
Dankje! Moet eerlijk bekennen dat het niet mijn idee was… Beetje hulp gekregen van m’n vriendin… Die is beter met dat soort dingen…
Zou inderdaad wel kunnen dat het ook met munitie te maken heeft gehad. Ik heb er ooit een docu over gezien maar dat is lang geleden. Overigens dat weigeren kwam ook geregeld voor bij de Amerikaanse M16.
Wow! Wat voor merk en type is deze?
Vostok WUS forum project horloge. Nummer 144 van 250.
Heb jij alleen maar gelimiteerde horloges? Laatst ook al die Baikal met een oplage van 200.
Haha, nee ik heb er 3.
Maar als je het interessant vindt zou ik als zeker een account aanmaken op watchuseek en dan het Russische subforum goed in de gaten houden. Ze zijn nu bijvoorbeeld ook bezig met de Vostok Amphibia compressor remake (door vostok zelf gefabriceerd) ik denk dat je je daar nog wel voor kunt inschrijven!
Ruim 15mm hoog. Da’s een ijshockey puck…
15? Dat is idd wel erg hoog ja. Lijkt me niet echt draagbaar dan. Ik was zelf sowieso niet zo onder de indruk van dit project, maar dat heeft puur te maken met mijn eigen smaak. Verder vind ik het wel een mooi intiatief weer.
Mooie horloge!!
Zelf nog altijd op zoek naar een mooie vostok.
Laat mij graag inspireren
Dat is de versie die we geweigerd hebben denk ik. De bedoeling is dat er na de verkoop van deze versie buiten het project nog een nieuwe, aangepaste versie komt die dunner is.
Goedemorgen heren ,
Wegens overcompleet , horloges die weg mogen . Ik heb er heel veel plezier van gehad maar deze krijgen geen draagtijd meer en mogen weg . Het liefst in de groep . Info en foto,s via p.m. Heads only met pushpins

Vanochtend van wat restmateriaal deze vrolijke zomerklok geknutseld:
Helaas geen zilverkleurige wijzers meer gevonden, dus dat kon ik niet proberen.
Wat denken jullie; mooier dan goudkleurig?!
Dat zou beter kloppen denk ik , maar dit kan wel .
Wat ik denk dat de zilveren wijzers wegvallen op de witte achtergrond. ik ken me vergissen maar heb een vermoeden. Ik heb ook een wit horloge maar dat zijn weer zwarte wijzers .