Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Wat mij betreft te duur , het horloge is slechts 10 jaar oud maar met een vintage prijs .
Voor dat geld kan je 3 nieuwe kopen . Chrome coated brass dus zelfde als een nieuwe !
Ik ben het met @Omega_73 ( Jan ) helemaal eens n.l. verder zoeken .

3 likes

idd 109 aan de prijs ,er was laats een forum lid ,waar je elektrische horloges ken kopen men Onno ik kan het niet meer vinden die zijn nieuw uit rusland

2 likes

Bedankt. Maar het verschil met de nieuwe wit-russische (ik heb er zo eentje op komst) is er wel. Een andere module (met meer lettertjes op de display) en er staat onderaan de dial dat het van de cccp is.
Daarmee leek het een echte nos voor mij.

2 likes

Mijn eerste Vostok is vandaag aangekomen en ik ben er erg blij mee!
Ik ben wel op zoek naar een nieuw bandje om er op te zetten. Heeft iemand een aanrader voor een leuk bandje voor de zomer?

9 likes

Hij is leuk!

Misschien zo iets (maar dan in blauw wit?) :point_down:

13 likes

Welkom bij de club! :muscle:

In de zomer draag ik m’n Vostoks graag op een rubberen strap, zoiets bijvoorbeeld:

overigens heb ik desbetreffende strap op de rikketik “live” gekocht want op die website bestellen is wat “wisselvallig”

Maar een kleurrijke nato kan natuurlijk ook altijd :+1:

3 likes

Hoe lang heb je erop moeten wachten ?
Ook mijn eerste Vostok Anfibian besteld.

2 likes

Ik heb hier een blauwe gekocht. Nette band en waterbestendig!

https://gregoriades.com/product/localtime-new-cordura-canvas-watch-straps-in-8-colours-4-sizes-90-120mm-steel-buckle/

5 likes

Kameraden!
Wie oh wie heeft er een Vostok Komandirskie glaasje voor me liggen?

s-l640

2 likes

2x Komandirskie handwinder . 1x Operation Dessert Shield automaat .
p.m. voor foto,s of info . :slightly_smiling_face:

5 likes

Nog 1x me Shturmanskie .

10 likes

Vandaag van Bert een hele mooie komandirskie binnengekregen. Ik denk dat ik daar een mooi canvas bandje van Barton op ga zetten, maar op deze zwart lederen band doet hij het ook erg goed.
Erg blij mee en het horloge is in een bijna mint conditie (op twee verouderingssporen na, maar die zijn bijna niet waarneembaar en logisch voor een horloge uit de mid jaren 80)
Het lijkt wel bijna een ongedragen exemplaar!
Heel erg blij mee Bert, dank!!
Marijn

10 likes

Dat is een leuke plaat inderdaad! Mooi!

2 likes

Ik denk dat je het @Matthias93 wilde vragen? :blush:

Bij Meranom duurt het ongeveer 3 weken. 2 weken van Rusland tot Nederland en nog 1 week voor douane hier en postnl. :wink:

2 likes

Oké thanks for feedback.

1 like

Koopje, kameraden! Grijp je kans.

4 likes

:joy: koopje i.d.d. en dat komt dan zeker door dat kroontje … :rofl:

1 like

Ik wil de fabriek niet kopen! :grin:

Typische fout, met komma verkeerd is het nog een vreemd bedrag. Roebels? Dan 30 euro, zou kunnen. :wink:

2 likes

Dit wordt hem zo!

11 likes

Ik zie dat @Omega_73 de honneurs al heeft waargenomen :+1:

Bij mij duurde het iets langer, maar ik bestelde eind december dus midden in de tweede lockdown en waarschijnlijk speelde er nog wat feestdagen-vertraging mee. Alles bij elkaar had ik hem volgens mij na vijf a zes weken in huis.

2 likes