Dat lijkt me ook lastig. Zo’n kast netjes inspannen en centreren.
Nu moet hij toch inspiratie krijgen Mark!
Misschien nog even die fraaie 1967 reisseu’s?
Dat kan, maar hij vraagt specifiek naar vintage, dus ik ga er van uit dat hij Sovjet tijdperk bedoelt
dat lukt niet in drie zo’n clou, in een vier waarschijnlijk,
Klopt maar omdat hij ook iconisch noemde. Die eerste 1967 uitvoeringen zijn dat ook wel.
Ik deed weg en waterbouw geen werktuigbouw, maar je bedoeld geen 3 klauw maar 4 klauw inklemming? Lijkt me inderdaad beter wil die niet assymetrisch gaan zitten.
vier klauw ik zit hier op zo’n telefoon
Ja precies. Ik stop er mee vandaag Richard. Morgen verder.
Lekker bezig jongens, en dat allemaal naar aanleiding van mijn Boley foto?
Voor jullie geruststelling, mijn Poljot blijft origineel, gaat geen beitel in.
Overigens ben ik de laatste tijd aardig verslaafd geraakt aan al die instrumentmakers kunstenaars YouTube filmpjes. Wat die allemaal al niet kunnen maken op zo’n draaibankje, respect. Jaloersmakend.
Ja dat van de Amphibia’s dacht ik al ja, alleen dacht ik dat er bij de Kommandirskies ook uitzonderingen waren die niet verchroomd waren…
Maar dat valt dus ook tegen zo het lijkt.
Gaaf! Die site was ik al een keer eerder tegengekomen maar uiteraard weer compleet kwijt geraakt
En wow! Dit is nog eens een overzicht ja!
Hier zit meer dan genoeg inspiratie al in, thanks!!
Dit is echt exact waar ik naar op zoek was.
Edit: quote ging niet helemaal lekker
Fraai. Andere bandjes erop zetten lijkt me een pain in the ass?
Wow wat een verzameling zeg, vooral die eerste wijzerplaat vindt ik echt geweldig zeg.
Impressive!
Dit bandje is origineel voor dit horloge , was van plan om er een leer bandje op te zetten maar laat het zo . Overigens me enigste horloge op bracelet
Hoe kom je daar nu bij Richard!
We hadden een interessante technische discussie. Maar alles was duidelijk en ik ging gewoon naar bed. Had de hele dag in de Limburgse heuvels gewandeld, en was wel aan een tukje toe.
Hello! Your order has been sent. Tracking number on the Russian Post
web-site.
Kijk hier wordt ik nou vrolijk van.
Nu nog 3 weekjes wachten.
Er wordt gewoonlijk op neergekeken, maar ik vind ze prettig dragen
Ik vind ze ook lekker dragen en om eerlijk te zijn heb ik liever deze als een goedkoop (10 euro ) leer bandje