Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

O ja, ik keek nu met meer aandacht naar die avatar. :wink:

2 likes

Bij de laptop van mijn vrouw gedaan. Hielp inderdaad wel wat. Programma’s dan op de SSD installeren en data op de harde schijf. Maar start nog steeds wel traag op. Ooit gewoon een nieuwe. :blush:

2 likes

Ter compensatie maar weer snel on topic! Een fraaie 24 uurs sniper die ik ook graag draag.

8 likes

Deze Zarya ook maar eens gereguleerd. Vrijwel perfect. :slight_smile: Leuk werken hoor, aan zo’n uurwerkje ter grootte van een 10 eurocent muntstuk. :roll_eyes:

9 likes

Het horloge en ik schelen twee jaar. Is niks op deze leeftijd :wink:

Prettig weekend!

2 likes

Jouw horloge en ik ook. Goed bouwjaar Tom! :grin:

2 likes

Vostok Friday

13 likes

Hmm, één jaar verschil hier :wink:
Anyway, het is Boctok tijd dus vandaag de Banana:

:banana:

12 likes

Prachtig ! :ok_hand:

2 likes

Whow, net thuis van de teststraat. Morgenochtend vroeg naar Assen voor een dagje genieten van de TT. Maar wat een rij mensen. :flushed: Heb meer dan een uur in de rij gestaan voor een nasale verkrachting. Mijn Boctok hield mij gelukkig bij de tijd om toch nog een relaxte Boctok Friday te bezorgen. Fijn weekend allemaal.

7 likes

Even je hersenen laten kietelen met een wattenstaafje….

3 likes

Ach ja, dat is er ook weer! Net terug van Zuid Limburg en helemaal niet meer aan gedacht. Mag je zeker zonder mondkapje op de tribune? Veel plezier! :motorcycle: :motorcycle: :motorcycle: :motorcycle: :motorcycle: :checkered_flag::checkered_flag:

2 likes

Lees net over vertraging bij testen voor toegang door hack of hack poging. Daarom die extra wachttijd denk ik. Geen aanwijzingen dat er data is gestolen, maar uit veiligheidsoverwegingen alles eerst gesloten.

2 likes

Klopt, dat verklaarde waarschijnlijk de lange rij. Dat er ook digitaal iets mis is lijkt mij wel duidelijk. As we speak nog steeds geen uitslag. We gaan het zien. Dank voor jullie medeleven.

3 likes

Deze soldaat is helaas gesneuveld… Heeft een tijd in de horlogedoos gelegen en doet t nu niet meer. Ook niet na de aangerade tik… Heeft iemand nog een gouden tip?

5 likes

Kan toch niks mee gebeurd zijn? Hoe lang in de doos? Meer dan 10 jaar? Niet zo’n oud model. Automaat. Paar slagen opwinden hielp dus niet? Even wat schudden? Even achterdeksel eraf en voorzichtig klein duwtje tegen balans? Anders is de olie misschien te veel ingedroogd na te lange tijd na laatste beurt?

5 likes

Van December 2020, sinds Maart in de doos… Opwinden is helaas niet het probleem :rofl: :sweat_smile:
Schudden ook niet. Ik heb zelf niet het juiste tooltje om de caseback te openen. Wel garantie maarja om nou 50 euro verzendkosten te gaan betalen…

2 likes

Heb hetzelfde gehad. Nieuw horloge van Meranom, gelijk garantie nodig. Ik betaal altijd met PayPal. En PayPal betaald de verzendkosten in dit soort gevallen. 2 keer van geprofiteerd. Helpt dat?

3 likes

Hij gaat net een paar dagen over de 180 dagen garantie van mijn creditcard helaas :pouting_man:

2 likes

Misschien wil een van handige mannen hier je verder helpen? :blush:

Leuk horloge trouwens!

Ik weet niet waar je het heen stuurt, maar Rusland is aangetekend veel goedkoper dan 50 euro. Vanaf zo’n 20 euro.

3 likes