Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Hij ligt nog steeds te wachten op een bandje… Moet vanuit Zweden komen… :sweat_smile:

11 likes

Mooie horloges heren ! :ok_hand:

1 like

9 likes

Zojuist mijn zwarte Sthurmanskie retour ontvangen van Hans. Chrono werkt weer perfect na wisselen uurwerk (onderdelen), en weer afregelen. Hans weet beter wat er voor nodig is geweest. Hiervoor een andere 3133 Sthurmanskie geleverd waar weer onderdelen uit konden.

Ook 2 schitterende bandjes, in slls kwaliteit, erbij gekregen! Die 18mm banden komen waarschijnlijk op een Omega.
Hartelijk dank Hans!

9 likes

Vandaag de Poljot.

15 likes

Mooie Zenit ook Chris! :+1:

5 likes

Dank je! :blush:

3 likes

Kijk, zo zie ik het graag: een 2602 met glazen deksel! Zo zie je maar dat je ook heel trots kunt zijn op de sierlijke eenvoud van dit kaliber. Helaas wordt er toch altijd een beetje op neer gekeken…
Van wanneer is deze uitgave?

2 likes

Dat ziet er keurig uit .

1 like

Nostalgie! Maar oh oh oh, wat waren die horizontale spleetsluiters onbetrouwbaar.

4 likes

Deze is door Poljot International uitgebracht in 2020, gelimiteerd tot 100 exemplaren. Deze versie zonder bedrukking op het glas van de achterkant was exclusief voor Poljot24 gemaakt als ik mij niet vergis. De reguliere uitgave had helaas wel een bedrukt glas

6 likes

ik heb er geen verstand van.

1 like

wij wonen ook een tegen een soort perk aan dat is ook beter voor mijn vrouw dan ken ze gelijk de
natuur in met haar stoel.

1 like

Ik in die tijd ook niet. Het was de enige 35mm camera die ik kon betalen. Later werden het Oost-Duitse Praktica’s, weer later Pentax.

Ik liep ook met een Lubitel II 6x6 rond, die overigens onverslijtbaar leek.

3 likes

Leuk! Ook een keer naar zitten kijken.
Sowieso een van de leukste modellen uit de Poljot International catalogus

1 like

Ik heb wel een oude Minolta spiegel van mijn vader uit 1968, lens meen 57 mm ,maakte altijd goede foto’s het is nu allemaal digitaal

2 likes

Ik heb ook wel aardigheid in camera’s. En nog steeds een Konica T3 en 2 Minolta’s waarvan de 7000 het prima doet. Met wat lenzen. En een oude Voightlander rolfilm camera van mijn moeder. Maar dat is allemaal een ander topic. :wink:

3 likes

Jan worden er nu nog fotorolletjes verkocht ?

1 like

Ja op internet kun je ze vinden Richard. Ouderwets fotograferen met rolfilm en kleinbeeld film, noemen ze analoog tegenwoordig. En dat is weer mode net zoals lp’s draaien.

Deze zag ik net. Is al weer een paar jaar geleden dat ik ze kocht.

4 likes

Het zou nog wel eens leuk zijn om te doen ,en rode kamers zijn er ook niet meer lokaal ,denk niet verkeerd, dan zal je het toch op moeten sturen zo’n filmrol ,je zit tegenwoordig al met de chemicaliën.

2 likes