Het is vrijdag, toch?
Goedemorgen, ik heb vandaag ook een 710 om: de Scuba Fiffer op zomerse perlon!
Ik heb wel gemerkt dat het nagenoeg onmogelijk is om de kleur goed te vangen. Het is een mooie diepe zeegroene kleur die op elke foto te blauw uitkomt.
Dat viel mij inderdaad ook op ja, op basis van alle foto’s dacht ik dat hij echt blauw was, maar hij blijkt in het echte leven veel meer teal te zijn. Blijft een tof ding!
Het is zelfs zo dat je kleur lijkt te veranderen van tint afhankelijk van de licht inval. Vaak vind Ik hem bij wat “zij” licht het mooiste.
Ik heb ooit mijn eerste blauwe scuba verkocht, en spijt natuurlijk. Dus wel 4 horloges teruggekocht om de zelfde kleur te vinden. Nu zit ik er heel dicht bij dacht ik. Behalve bij veel zonlicht er op. Dan lijkt hij meer naar metaal blauw ipv dat diep donker blauw van de oude. Die leek bijna zwart bij weinig licht. Ik denk dat de kleuren regelmatig een beetje veranderden bij een nieuwe batch. En ze zijn al heel wat jaren in productie.
Blij hem weer te zien Mark! Een klassieker!
Zoals wel vaker zit ik eens te kijken naar moderne raketa’s op chrono
In de categorie ken je doelgroep:
Alvorens ik een verkoop topic start.
Iemand zin in deze pure flieger? ( ik heb een nieuwe gekocht en kluis is echt vol)
Gelimiteerd , net service gehad, handwindertje.
Russische “afwerking” wat mooi bij het thema past.
Minimaal 99 van de 100 qua staat.
Komt op een Nato. Super gaaf ding vind ik.
Ik zie je berichtje wel verschijnen.
Doe der maar 2.
mijn OKEAH is geleverd volgens de track and trace. ben benieuwd! als ik thuis ben eens kijken hoe afgeleefd hij IRL is, en dan meteen naar Kampmann voor een service!
Deze jongen op het forum heeft ook een mooie kleur te pakken vind ik.
Goed idee. Is mij goed bevallen. Veel plezier van de Okeah!
Vanmorgen geen tijd gehad om een Wostok op te duikelen en op datum te zetten.
Dus uit nood deze Strela maar even vlug om de pols gedaan.
Fijn weekend iedereen!
Groeten, Tom.
3 jaar geleden met mijn zoon geweest. Onvergetelijke herinnering. Maar dat is totaal off topic natuurlijk
Dat is een hele mooie Strela👍