Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Het is vrijdag, toch?

13 likes

Goedemorgen, ik heb vandaag ook een 710 om: de Scuba Fiffer op zomerse perlon! :sunglasses:

Ik heb wel gemerkt dat het nagenoeg onmogelijk is om de kleur goed te vangen. Het is een mooie diepe zeegroene kleur die op elke foto te blauw uitkomt. :thinking:

13 likes

Hier ook maar even Vostok tot de volgende wissel dan.

9 likes

Dat viel mij inderdaad ook op ja, op basis van alle foto’s dacht ik dat hij echt blauw was, maar hij blijkt in het echte leven veel meer teal te zijn. Blijft een tof ding!

4 likes

Goed weekend allemaal

14 likes

Het is zelfs zo dat je kleur lijkt te veranderen van tint afhankelijk van de licht inval. Vaak vind Ik hem bij wat “zij” licht het mooiste. :grin:

Ik heb ooit mijn eerste blauwe scuba verkocht, en spijt natuurlijk. Dus wel 4 horloges teruggekocht om de zelfde kleur te vinden. Nu zit ik er heel dicht bij dacht ik. Behalve bij veel zonlicht er op. Dan lijkt hij meer naar metaal blauw ipv dat diep donker blauw van de oude. Die leek bijna zwart bij weinig licht. Ik denk dat de kleuren regelmatig een beetje veranderden bij een nieuwe batch. En ze zijn al heel wat jaren in productie.

3 likes

Ik doe weer een keer de Vostok vrijdag mee :grinning_face_with_smiling_eyes:

17 likes

Blij hem weer te zien Mark! Een klassieker! :+1:

3 likes

Zoals wel vaker zit ik eens te kijken naar moderne raketa’s op chrono

In de categorie ken je doelgroep: :joy:

4 likes

Alvorens ik een verkoop topic start.

Iemand zin in deze pure flieger? ( ik heb een nieuwe gekocht en kluis is echt vol)
Gelimiteerd , net service gehad, handwindertje.
Russische “afwerking” wat mooi bij het thema past.
Minimaal 99 van de 100 qua staat.
Komt op een Nato. Super gaaf ding vind ik.

Ik zie je berichtje wel verschijnen.

12 likes

Doe der maar 2. :wink:

2 likes

mijn OKEAH is geleverd :partying_face: volgens de track and trace. ben benieuwd! als ik thuis ben eens kijken hoe afgeleefd hij IRL is, en dan meteen naar Kampmann voor een service!

Deze jongen op het forum heeft ook een mooie kleur te pakken vind ik.

6 likes

Vet…
Spannend, have fun straks.

12 likes

Goed idee. Is mij goed bevallen. Veel plezier van de Okeah!

2 likes

afbeelding afbeelding

13 likes

Geen Vostok… Kon ook niet kiezen… Dus maar beide om gedaan… :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

Vanmorgen geen tijd gehad om een Wostok op te duikelen en op datum te zetten.
Dus uit nood deze Strela maar even vlug om de pols gedaan. :wink:

Fijn weekend iedereen!

Groeten, Tom.

17 likes

3 jaar geleden met mijn zoon geweest. Onvergetelijke herinnering. Maar dat is totaal off topic natuurlijk :wink:

4 likes

Dat is een hele mooie Strela👍

3 likes

Raketa terug om. Maar die loopt iets te snel. Welke (1 of 2) mag ik een beetje draaien?
Tikt kleine 5min te snel per dag denk ik

afbeelding

6 likes