Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Serieus! In een boek! Doet me sterk aan 2e wereld oorlog spionnen werk denken. Verkoper heeft in ieder geval gevoel voor drama! Stond er ook boeken als omschrijving? Maar wel degelijk verpakt toch. :wink:

7 likes

De voorkant is te zien als je een stukje naar boven scrolt

3 likes

Toen hij over een boek begon, dacht ik dat hij er een boek bij had gedaan. Er zitten wel vaker speldjes of munten bij. Deze zag ik niet aankomen haha

5 likes

Dat is wel slim gedaan :wink:

Ik zag foto en dacht dat alles in bubbeltjes enveloppen was verstuurd. :rofl:

4 likes

Ziet er tof uit :+1:

2 likes

Alleen de bovenste zat enkel in bubbelfolie

2 likes

Nou mijn 2e Slava is binnen. Het feit dat ik nog even 19 euro extra moest aftikken, is nu al vergeten. Wat een fraai horloge is dit zeg. Mooie bruin/rode dial, handige datum verstelknop en leuke kast met wat ribbels rondom. Verder heeft de kast een bekende vorm :stuck_out_tongue_winking_eye:
De dag heb ik stiekem afgekeken van mijn elektronica, maar nu zie ik dat de 4 ervoor waarschijnlijk voor de 4de dag van de week staat :thinking: Achter deksel ook mooi om te zien.

15 likes

Morgen kan ik mijn Fortis Flieger ophalen van het postkantoor en je raad het al, of ik nog even 80 euro wil aftikken :scream:
Maar goed, vanuit Zwitserland kan je het verwachten dus had er ook wel rekening mee gehouden, maar het voelt altijd als sneu geld :disappointed_relieved:

4 likes

Jeetje… Ja das niet altijd even goed nieuws. Maar als hij het waard is ben je het zo weer vergeten! :+1:t2: :grin:

2 likes

Ja altijd vervelend, maar als ik bedenk dat ik al die jaren nooit inklaringskosten heb betaald, valt het reuze mee dus.

En bij elkaar opgeteld zit ik nog onder de prijs waar ze gemiddeld voor te koop staan :wink:

4 likes

Bijzonder datumraampje, erg mooi!

2 likes

Wat een mooi exemplaar. Dat rood/bruine van de dail is heel stijlvol. En de kast oogt best fors? Klopt dat? Komt misschien ook door die stevige kroon. Alles mooi in verhouding en vindt die afwerking aan de zijkanten ook heel apart. Blijven de datum cijfers gekoppeld aan de dag aanduiding? Четверг (Donderdag) staat ook letterlijk voor de vierde (четыре) dag. Zelfde voor vrijdag Пятница is de vijfde dag пять. Geinig hé. Holy moly morgen Boctok Пяатница, snel gaan slapen. спокойной ночи allemaal.

4 likes

Valt mee Dirk, 38mm :hugs:

Ja net gezien dat de datum mee verspringt met de dag aanduiding. :sweat_smile:

3 likes

14 likes

Goedemorgen. Nog 3 kwartier. Dan kan ik haar opdraaien zonder de tijd te hoeven verzetten. Dan begint voor mij officieel Vostokvrijdag.

10 likes

Bij deze Bert. Zoals toegezegd.

Ik heb hem van een verzamelaar uit Brooklin New York. :slightly_smiling_face:

Goede morgen allemaal. Weer een mooie Vostok Vrijdag!

15 likes

Heel mooi !! :ok_hand:

2 likes

Civilian met rood detail op 12

13 likes

Bijzondere Bert! Mooi! :+1:

3 likes

Vandaag om de pols

9 likes