Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

De kast blijft apart, maar wel mooi!

11 likes

Heb er ook nog eentje liggen. Wacht op inspiratie voor een definitive uitvoering. Oeps, zie dat er wel een nieuw wijzersetje op gefrod mag worden.

9 likes

Om precies te zijn de Junghans J88 Bundeswehr-chronograph uit 1955. Junghans heeft er zelf twee homages aan gemaakt, de ‘1955’ en de moderne Meister Pilot.

De Poljot ‘Luftwaffe’ is de homage van Poljot. Of zelfs een replica: http://polmax3133.com/gallery9903.html

Wat het idee achter die laatste was? Geen idee; noch de J88 noch de 1955 had een datum, dus erg overtuigend was 'ie niet…

4 likes

Mooie strak horloge nog. Paar krasjes in de sunburst bovenin. Maar zie je waarschijnlijk nauwelijks. Op de 119 vind ik paddle hands wijzers altijd mooi staan. Maar die horen weer niet bij deze wijzerplaat. In ieder geval is hij zeker een nieuw setje waard!

4 likes

11 likes

Een ander setje wijzers is inderdaad niet overbodig

3 likes

Het lijkt wel kerst!

11 likes

En de inhoud natuurlijk

23 likes

Heel mooi !!

3 likes

Late kerst maar met zulke cadeautjes is het elke dag kerst. Ligt de luminantie van de sniper nog onderin de kast? Mooi setje hoor. Ga je lol van hebben.

5 likes

Zie ik het nu goed? De linker sturmanskie heeft wel rvs pushers, maar een verchroomde kast en kroon? Zou bij dit type vollig rvs moeten zijn.

5 likes

Dank!

2 likes

Helaas hetzelfde probleem als die 1190100?? die je eerder had gepost

3 likes

Klopt inderdaad, voor het bedrag kon ik hem niet laten liggen. Hij is inderdaad niet helemaal zoals het hoort

4 likes

Nou ja, als het verder er maar goed uitziet toch? Maar goed dat je ervan op de hoogte was.

3 likes

Mooie horloges hoor :+1:

Krijg alleen de kriebels als ik de verpakking zie :scream:

4 likes

Hij is binnen :heart_eyes: ! Met een tussenstop in zijn geboorteland… Wat wil je nog meer!? :joy:

9 likes

De verpakking had beter gekund, maar ze hebben het overleefd. Ik dacht wel dat het wat anders was toen ik de verpakking opende :joy:

19 likes

Daar gaat het om, hij staat leuk om de pols. Toch bedankt voor de oplettendheid

2 likes

VET! originele verpakking! Dat maakt het pakketje openen nog leuker! En de inhoud, mogen we daar ook een foto van zien (voorkant)? :grin:

3 likes