Ik zit al op 7 deelnemers!
Mag ik nog komen nu mijn ussr horloges bij jullie zijn beland?
Ok ik zit op 6 deelnemers.
Geintje Hans, je mag mijn Poljot wel even om die avond!
als ik kom 7 het is nog ver weg ik weet niet hoe het loopt
En Anno? En Dirk? En…Er komen er vast nog wel een paar bij. Lijkt me gezellig, lekker kletsen over horloges met een goed glas bier! ( o ja Wodka voor Dirk)
die lust ik ook wel .met mate
Ik hoor het al ik moet met de trein komen , en hopende dat het virus afremt ik hou mijn hard vast
Ja neemt weer toe, maar vooral bij jongeren. En die worden nu ook gevaccineerd.
maar ze zijn zo dwars
Jij was toch ook jong Richard?
waarschijnlijk wel ben ik soms nog wel dan zegt mijn vrouw wel eens doe niet zo dwars .
ik ga naar de tv kijken en mijn vrouw helpen.
En toch hebben legio Amphibia’s een bezel die beide kanten op kant. Wel is de weerstand dusdanig dat ik me afvraag of ie bij normaal gebruik (en onderwater) zal verschuiven…
Heel leuk idee Bert!
Ik zal kijken of ik dan in het land ben
De weerstand is heel wisselend bij aflevering is mijn ervaring, maar ze zijn strak af te stellen inderdaad. Dan zou het verdraaien mee moeten vallen…
Ach en anders seint je buddy wel dat het tijd is om naar boven komen
Ik hoop het, ik blijf in elk geval meer aan de oppervlakte
Artikel op CNN over verzamelaars van Russische horloges.
Jazeker doe ik mee! September is wel een veilige maand gezien de vakantieperiode. Gokken wel op een Indian summer en lekker buiten kunnen zitten. Utrecht is centraal gelegen en waarschijnlijk voor de meeste goed bereikbaar met het OV. Zeker voor degene die met het OV komen want Karel V is met de auto bijna niet te doen. Voor de parkeerkosten heb je voor hetzelfde geld weer een Boctok gekocht haha. Wat heb je liever! Leuk initiatief mannen! Ideeën warm houden.