Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Zouden mensen je vreemd aankijken als je met 10 horloges om binnen komt lopen!? :thinking::sweat_smile::joy::yum:

4 likes

Nee hoor! :grin:
Wel een paar keer meegemaakt dat serveerster ging vragen of dit nu een hobby was. :blush:

4 likes

Wat zei je toen? “nee hoor, moet wereldwijd de tijd in de gaten houden!”? Hahahaha😂

8 likes

Zolang mijn vrouw het maar niet vraagt. :grin:

4 likes

Netjes Bert :+1:

2 likes

Ik denk dat het wel meevalt .

3 likes

Regenjas met lange mouwen. :wink:
Bert jij had toch een koffertje voor de verhuizing? Daar een ketting aan en om de pols. Zwarte zonnebril en geen probleem verder. :sunglasses:

4 likes

ook een oplossing maar ja als het 30 graden is ,dan val je nog meer op .

4 likes

Daarom liever laat september. :wink:

4 likes

Plenty leuke plekken!
Met mooi de binnentuin van Karel V een oase in de stad

5 likes

Grand hotel Karel V? Zit net te googelen en ook bij Loetje gedaan.
Prachtige binnenplaats inderdaad!

4 likes

aan het oud kerkhof toch jan .

2 likes

Geertebolwerk lees ik. Voor Karel V.

Ja oude Kerkhof voor Loetje. Ook leuk!

3 likes

dat klopt Loetje zit op het oudkerkhof .

3 likes

Ingang tuin alleen op de springweg

4 likes

Misschien handig tegen die tijd even inventariseren hoeveel mensen willen komen. En dan een keuze maken van de beste plek?

4 likes

Wat lekker is aan de tuin van Karel V is dat je niet aan straat in een winkelgebied zit, schitterende groene omgeving, rust, de Brasserie van Karel V is top en prijstechnisch ook ok.

5 likes

Moet je ruim van te voren reserveren daar Bas? Of is dat niet zo moeilijk?

4 likes

Het zou evt. ook nog haal baar zijn voor mensen met de trein het ligt tegen centraal spoor aan. google maps berekent 12 min lopen .

3 likes

Geweldig idee, Bert! Het wordt tijd voor een gezellige, ouderwetse, live ontmoeting. Er is vast een moment en plek te vinden waar al onze horloges op tafel kunnen.
Mijn collectie is deels in een doos verdwenen ivm de aanstaande verhuizing, maar die snor ik tegen die tijd ook weer op :+1:t2::sunglasses:

6 likes