Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Dank je Wouter, dan maar even een nieuwe foto. :grin:

10 likes

Vandaag mijn dress-diver om.
Geen plannen om te water te raken overigens :laughing:

9 likes

Jij bent een man van de klok, Richard: avondwissel om exact 18.00 uur. :nerd_face::joy:

2 likes

In dat geval eerst even de mouwen omslaan. :wink:

3 likes

:yum:

2 likes

Zo mannen,

Even een paar dagen druk geweest en amper tijd gehad hier. Zie al dat ik weer heel veel gemist heb bv die mooie Okeah van Bert en nog meer lekkers :grimacing:
Mijn likes zijn ook alweer op (gaat snel als je een paar dagen in moet halen ) :rofl:

Mooie horloges hier voorbij zien komen de afgelopen dagen en Bert zijn mooie terras bewonderd.
Wouter zijn collectie begint gestaag te groeien en de blauwe komt jou kant op Wouter :+1:

Uitnodiging voor een meeting kan je mij altijd bijzetten Jan. Heb ook ergens eind September vakantie en zoals het nu lijkt ben ik bang dat vakantie in Europa nog wel eens lastig gaat worden :thinking:

Dus meeting is leuk om weer eens te doen.

8 likes

Ja die meeting is een prima initiatief van Bert. Maar gaat helaas heel onvoorspelbaar met die besmettingen ineens. Hopelijk is de horeca open tegen die tijd. :thinking:

3 likes

Grappig, ik vind het juist heel voorspelbaar :zipper_mouth_face:

3 likes

Vandaag opnieuw de NA natuurlijk, wat een prachtige Rus! :heart_eyes::heart_eyes:

En nog twee van gisteren

12 likes

Het gaat idd snel de besmettingen

2 likes

Hele mooie zo een zwarte.

Ben blij dat Koppie zijn blauwe 3133 goed terecht komt. Het is een mooi ding (maar ik heb er al zo een).

Vandaag een dagje met deze om op het werk.

6 likes

14 likes

Wat denken jullie. Ik heb een leuke 18mm grijze racing band binnen. Op de 3133 (die nu op cognac leder zit) of de Electronica?

afbeelding afbeelding afbeelding

5 likes

Voor beide geschikt Bart , mooi bandje ! :ok_hand:
Maar de blauwe Poljot met bruin bandje vind ik erg mooi ! Spreekt meer … :slightly_smiling_face:

3 likes

De grijze band en de Electronica vind ik een mooie combinatie.

Die diepblauwe Poljot zou ik bij voorkeur een mooie blauwe band bij zoeken. Of anders eerder zwart leer. En wat ook mooi zou zijn een rvs band erbij.

1 like

Mee eens! Met een blauwe wijzerplaat is zwart een mooi contrast. Maar smaken verschillen uiteraard. Vind het nog wel eens lastig de juiste kleuren te kunnen matchen.

9 likes

de grijze vind ik persoonlijk mooier, en op Elektronica zo ik een rvs band plaatsen

2 likes

Ja ik ook. Maar loont vaak de moeite gewoon paar keer te proberen. Is nog leuk ook. Op mijn reisseu Okeah, dus veel blauw, zat een diepblauwe haaien (leer) band. Stond prachtig.

1 like

Zo iets Richard? Ja ook mooi!

8 likes

Helemaal eens Bert! Bruin met dit diepe blauw is een heel sjieke combinatie!
Persoonlijk vind ik dit levendiger dan met zwart.

4 likes