Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Ja zo perfect ,ik ben toch wel iemand die gouw naar staal toegaat

3 likes

Hier nog een foto waar mijn ex Okeah bij op staat. Hier op rvs band. Rechts ook een donkerblauwe op de Sthurmanskie. Blauw komt terug in de bezel, daar probeer ik op te letten.

5 likes

Die zit er nu op en vind ik vreselijk. Echt vreselijk. Horloge nog niet aangehad erdoor

2 likes

Ja dat is zonde dan. De grijze band Bart.

4 likes

smaken verschillen nu eenmaal ,dan zou ik voor grijs gaan wat Jan zegt

4 likes


Mijn blauwe Штурманские , ook ik draag hem het liefst met een bruin bandje .Dit bandje is wat dun maaaar vintage …
Ik vind deze kleur bruin de beste match , de kleur die Bart er ook op heeft zitten :metal:

13 likes

Top-horloge.
Ik vind het kleine vliegtuigje op de secondewijzer een geweldig detail!

5 likes

De blauwe heeft afgelopen week genoeg polstijd gehad, dus vandaag vieren we Vostok vrijdag weer eens met deze.

12 likes

Vandaag geen Vostok gekozen…

15 likes


Mogguh heren .
Vostok vrijdag . Vandaag deze cosmos oplage 10 stuks , hoe bedoel je zeldzaam :sunglasses:
R.V.S kast , automaat .

16 likes

Boctok vrijdag. Wakker worden, wat gaan we doen vandaag? Volle agenda op het werk vandaag. Mijn Russische vriend Олег is vandaag jarig. Tomsk is 6 uur eerder dus kan voor dat ik naar het werk ga vast even bellen, is altijd wel gezellig. Verjaardagen boeit hen namelijk helemaal niets, alleen die gekke Hollanders vinden dat leuk. Naamdag daarentegen is in Rusland veel belangrijker alleen die weet ik dan weer niet. Vanavond niet thuis eten, gelijk door naar Lelijkstad voor een sportwedstrijd. Maar welk vrijdag Boctok gaat het worden…… weet het echt nog niet. Keuzestress. Maar ach, we zijn gezond. Ik heb, dat ik weet, relatief weinig vijanden dus kan vandaag weer veilig over straat. Met andere woorden, jullie gaan mij niet horen klagen.

15 likes

Fijne Vostok-vrijdag, geniet er van!

16 likes

Prettige dag iedereen, en maar even een oudere foto op deze rustige vostok vrijdag.

16 likes

fijne Vostok Vrijdag en alvast een fijn weekend!!

15 likes

Fijne Vostok friday :+1:

15 likes

Fijne dag!
Vandaag gewoon de Strela.

13 likes


:sunglasses:

14 likes

Wat?! Palmbomen op vrijdagochtend? :palm_tree: :sunny:

6 likes

Vandaag deze oude rakker, in het kader van de vergroening :laughing:
Fijn weekend allemaal!

19 likes

Palma (de Mallorca) doet zijn naam eer aan, maar we gaan over een uurtje naar huis :airplane:

6 likes